Jump to content

Stor GTA-rea på Playstation Network


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Just nu är det stor GTA-rea på Playstation Network. Den pågår bara fram till onsdag nästa vecka (15/5), så passa på att fynda!!

http://blog.eu.playstation.com/2013/05/08/grand-theft-auto-sale-roars-onto-playstation-store-this-week/

Playstation 2-portningar till PS3:

GTA 3 - 45 kr

GTA Vice City - 45 kr

GTA San Andreas - 67 kr

GTA: Liberty City Stories är ej på rea men kostar 90 kr.

PSP/PS Vita:

GTA: LCS - 67 kr

GTA: VCS finns tydligen inte att ladda ner annat än till PSP/Vita, men kostar iaf 67 kr. (Dock finns det ju PS2-portning, vet jag, den verkar bara inte vara släppt på PSN utan bara DVD-skiva.)

GTA: Chinatown Wars - 67 kr

Playstation 3-paket:

GTA IV - 108 kr

GTA IV: Complete Edition - 155 kr

Episodes From Liberty City - 99 kr

Enbart TLAD - 45 kr

Enbart TBoGT - 67 kr

Episodes Bundle med båda separata DLC (kräver IV-skivan) - 90 kr

Det här är rätta tillfället att köpa på sig allt vad man nånsin saknat. Jag har kollat samtliga priser själv i PSN så om nåt inte stämmer får jag rätta det.

EN FRÅGA TILL DEN SOM VET:

Jag vill skaffa de två expansionerna till GTA IV, men jag vet inte via vilket medium. Förr hade jag tänkt skaffa dem på skiva, antingen via EFLC eller Complete Edition, men nu skiter jag i det. Tänkte skaffa dem via dessa rabatter istället, så jag undrar hur stora nedladdningarna är? Att bara installera GTA IV från skiva tar ganska exakt 4,00 GB. Om jag tankar paketen var för sig (eller i bundle), läggs det på en massa gig per paket utöver de fyra gig som redan ligger på HDD? Vad tar istället EFLC?

Tacksam för svar! In och handla nu! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EN FRÅGA TILL DEN SOM VET:

Jag vill skaffa de två expansionerna till GTA IV, men jag vet inte via vilket medium. Förr hade jag tänkt skaffa dem på skiva, antingen via EFLC eller Complete Edition, men nu skiter jag i det. Tänkte skaffa dem via dessa rabatter istället, så jag undrar hur stora nedladdningarna är? Att bara installera GTA IV från skiva tar ganska exakt 4,00 GB. Om jag tankar paketen var för sig (eller i bundle), läggs det på en massa gig per paket utöver de fyra gig som redan ligger på HDD? Vad tar istället EFLC?

Tacksam för svar! In och handla nu! :)

Jag vet inte svaret, men jag kan säga att min EFLC-mapp på datorn är något större än IV-mappen så man tycker ju att förhållandena borde vara liknande på PS3. EFLC är 16,2 GB och IV är 15,4 GB.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, om hårddiskutrymmet inte spelar roll och allt handlar om 9 kr skillnad samt att få eller inte få nya radiokanaler... Gamesharing är helt irrelevant eftersom brorsorna inte brytt sig om att använda sina fysiska IV-skivor ens.

Verkar som att enda fördelen med EFLC mot 2*DLC är att jag får en massa nya låtar i EFLC-paketet i och med att det ger tre nya radiokanaler. Dock ersätter detta favoritkanalen The Journey och det är inte på tal. Speciellt inte när man ska glida omkring till VC-musik i LC - en hädelse! :o

Bundles pack med två separata DLC (som kräver skiva) blir det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...