Jump to content

En väldigt liten bild!


Tweak
 Share

Recommended Posts

Tjena,

Här kommer jag som vanligt med en relativt utvecklingsstörd fråga, hehe. Är medlem på ett forum där högsta tillåtna avatarstorlek är 50 kb. Alla jag hittar är större än så, har googlat på en "filstorleksreducerare" men inte hittat något bra. Hur gör man? :P

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förutsättningen är väl ändå att man minskar bildens storlek, eller du vill ha en bild med samma dimensioner som originalet men högst 50 kb?

Jag gjorde i alla fall det tidigare åt dig i paint, den är runt 35 kB... x)

post-10153-0-58034600-1366631650.png

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena,

Här kommer jag som vanligt med en relativt utvecklingsstörd fråga, hehe. Är medlem på ett forum där högsta tillåtna avatarstorlek är 50 kb. Alla jag hittar är större än så, har googlat på en "filstorleksreducerare" men inte hittat något bra. Hur gör man? :P

Snälla, vem googlar på svenska? Finns typ 1000 sidor som gör det du vill om du hade skrivit det på engelska...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla, vem googlar på svenska? Finns typ 1000 sidor som gör det du vill om du hade skrivit det på engelska...

:D

Må vara att jag inte direkt är någon teknikgud, men jag googlade på engelska och testade den här som inte fungerade. Som tur var hade jag ju hjälpsamma människor här. Men tack för hjälpen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...