Jump to content

Vad tror ni och vad vill ni se i nästa trailer?


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Eftersom jag vill ha lite mer drag i V forumet så gör jag en ny tråd där vi får berätta vad vi tror att nästa trailer kommer innehålla. Sen gärna vad vi hoppas på att Rockstar visar.

Jag tror faktiskt trailer kommer likna andra trailern från GTA IV. Lite korta citat och framför allt se huvudkaraktären. Action och explosioner kommer nog i en senare trailer. Känns som trailer 2 kommer handla mest om karaktären och storyn och inte så mycket av att visa innehåll i spelet.

Det jag hoppas på!

Fordon. Jag hoppas verkligen på att dom visar några speciella fordon. Gärna fordon som gör en comeback från tidigare spel. Allt från ATV's, buggys och gräsklippare till monstertruckar. Vill också se mer av flygplanen och helikoptrarna.

Miljö. Öken, skog, landsbygg och berg. Vill se vildmarken och gärna djurliv!

Vapen. Jag tror inte det blir så mycket vapen i nästa trailer men man kan ju alltid hoppas på att få se något. Om det nu blir vapen med i trailern så hoppas jag dom visar något som fattades i GTA IV. T.ex. Eldkastaren!

Kommer inte på mer just nu, men kommer jag på något så uppdaterar jag!

Edit: Kom på det viktiga, RELEASE DATE!

Redigerad av VaXXoR
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ryktet om flera protagonister / spelbara karaktärer stämmer tycker jag att det hade varit underbart om de startade trailern på samma sätt som den första trailern. Rating Pending logo på svart skärm: En annan protagonist som säger någonting i stil med "Why did i move here? I guess it was the weather"

Vad vill jag annars se i trailern? Mer miljö, som VaXXor skrev lite mer roliga fordon. Vill se cykeln m.m in-action, och även fallskärmen.

Sen skulle det inte skada att få reda på lite mer om karaktärerna och storyn. Andra trailern för GTA IV hette ju "Looking For That Special Someone" och gjorde det ganska tydligt att huvudkaraktären sökte efter någon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...