Jump to content

GRID 2


Mark
 Share

Recommended Posts

Världens bästa racingspel (i mitt tycke) får en uppföljare och det släpps sommaren 2013! Trailern ovan släpptes idag och det verkar väldigt lovande! Hoppas det blir mycket förändringar och fler fräcka bilar! Finns i princip ingen info ute än, men kommer uppdatera posten allt eftersom vid intresse!

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grid 2 Reveal Interview @ GameTrailers.com

Inte för att det gör mig så mycket, kanske använde cockåitview 2% av tiden, men den var grymm att kolla på i repriserna ^_^

Många som är besvikna, läs kommentarerna på GT. För mig är det samma, vill kunna sitta i bilen för bättre känsla. Att hoppa över cockpit-view skriker bara lathet imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att hoppa över cockpit-view skriker bara lathet imo.

Skulle inte vilja påstå att det är lathet, dom säger ju själva att dom hellre lägger tiden på att göra spelet ännu bättre, vilket jag kan förstå, för det är svårt nog att överträffa det första Grid. För det spelet var AWSUM!

Jag väntar nog med min åsikt tills jag spelat spelet... vilket kommer dröja ett tag till :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 months later...
Skrivet (redigerad)

Ni har väl inte missat att spelet släpps på fredag?

Men om man inte orkar vänta tills dess (som jag) så finns det ute i buskarna..

Kört ett par race, att cockpit-vyn är borta är inget jätteproblem. Hood-vyn fungerar lika bra. Riktigt najs spel och grafiken är fantastisk.

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni har väl inte missat att spelet släpps på fredag?

Men om man inte orkar vänta tills dess (som jag) så finns det ute i buskarna..

Kört ett par race, att cockpit-vyn är borta är inget jätteproblem. Hood-vyn fungerar lika bra. Riktigt najs spel och grafiken är fantastisk.

Är väldigt sugen på att se hur driftingen är i detta spel. Har sätt lite klipp från youtube men som de flesta gameplayfilmer så är det folk som aldrig spelat spel förut i stort sätt. Ska testa driftingläget och det kommer avgöra om det blir köp eller inte =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är väldigt sugen på att se hur driftingen är i detta spel. Har sätt lite klipp från youtube men som de flesta gameplayfilmer så är det folk som aldrig spelat spel förut i stort sätt. Ska testa driftingläget och det kommer avgöra om det blir köp eller inte =)

Jag tycker driftandet är betydligt knepigare i GRID 2 än vad det var i ettan. Men då kanske det bara är jag som suger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väntar på min Limited Edition som jag HOPPAS dumpar ner i brevlådan på fredag! Har kört lite grann nu och det är lite små saker jag saknar i detta men det ser jävligt lovande ut! Gillar bilfysiken hur den beter sig kört på normal nu ett antal tävlingar lite för lätt ska testa höja till hard och se. Kan vara jävligt kul att utmana varandra nu när dem har infört en challenge sak mellan spelarna o sina vänner. Vi borde testa det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första racen avklarade..

Jo visst spelet var fint, även ljudet var helt ok.

Men jag som kommer från Forza motorsport tycker att detta spel beter sig väldigt.. tråkigt. För arkadigt för min smak tyvärr

Får se om jag ger spelet någon timme till imorgon. Blir just nu absolut inget köp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...