Jump to content

Mix Megapol bjuder på spel!


Vice.
 Share

Recommended Posts

Varje dag en ny app! Idag, Brokens Sword värde 49:-

Varsågoda... =)

Det är apples 12 days of giveaways. :)

Alltså inte Mix megapol som bjuder. Och det är på annat än spel också :)

Edit: Och spelet är gratis fram tills den 29:e eller 30:e läste jag på beskrivningen.

Fult av Mix megapol att skriva att DOM bjuder på det :S

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är apples 12 days of giveaways. :)

Alltså inte Mix megapol som bjuder. Och det är på annat än spel också :)

Edit: Och spelet är gratis fram tills den 29:e eller 30:e läste jag på beskrivningen.

Fult av Mix megapol att skriva att DOM bjuder på det :S

Stod på deras hemsida att det bara gällde idag. Vad är det mer apple bjuder på då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ju vara läge att säga att det är till Appleprodukter så man kan ignorera tråden om man inte äger sådan skit.

Asså ursäkta men det finns typ fler än du som ba öh asså använder Apple och faktiskt uppskattar deh. Liksom tror du att allt kretsar kring dig elle? Som om PC skulle va bättre liksom. Tss, skaffa dig ett liv StellHell.....OMG asså XD

Redigerad av Weener
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså ursäkta men det finns typ fler än du som ba öh asså använder Apple och faktiskt uppskattar deh. Liksom tror du att allt kretsar kring dig elle? Som om PC skulle va bättre liksom. Tss, skaffa dig ett liv StellHell.....OMG asså XD

LOL, håll käften Hugo. Det finns betydligt fler som inte har appleprodukter. Mitt klagomål var inte över apple i sig, utan att man inte skriver att MIX MEGAPOL BJUDER PÅ SPEEEEEL!!!!1111 när det enbart gäller apps till iPhone/iPad. Jag är garanterat inte ensam om att tro att det gällde PC-spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL, håll käften Hugo. Det finns betydligt fler som inte har appleprodukter. Mitt klagomål var inte över apple i sig, utan att man inte skriver att MIX MEGAPOL BJUDER PÅ SPEEEEEL!!!!1111 när det enbart gäller apps till iPhone/iPad. Jag är garanterat inte ensam om att tro att det gällde PC-spel.

Jag vet och håller med dig, ville bara busa med dig.

Och Vice, försök skapa lite mindre missledande trådtitlar nästa gång!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...