Jump to content

Path of Exile


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

JAG KÖPER ÖL TILL MINA BARN!

Nu när jag har fått er uppmärksamhet så vill jag att ni först och främst kollar på den här videon

Och nu borde ni ha kollat på videon och insett att "holy fucking shit, det här verkar bra"

Så vad tror ni, kan det här spelet bli något?

För tillfället är spelet i closed beta och ni kan signa upp er för spelet på hemsidan

http://www.pathofexile.com/

Spelet är utvecklat av Grinding Gear Games, vilket är ett indie företag som håller till på Nya Zealand!

Som ni såg på videon så påminner spelet väldigt, väldigt, väldigt mycket om Diablo 2 med dess mörka miljö.

Spelet kommer bli helt F2P, men något i spelet kommer säkerligen kosta (vilket dom flesta F2P spelen har idag, vad som kommer kosta får vi vänta och se med helt enkelt)

Det som är unikt med det här är ju att spelet kommer vara helt online.

Spelet bygger på ett skill-träd (SOM ÄR FUCKING JÄVLA STORT!!!!!)

Spells är inget du lär dig utan mer "köper" "får" av npc's som jag har förstått!

Än så länge har spelet bara 5 olika sorters klasser, en 6'e klass ska komma, när vet jag inte ännu!

Dom som finns än sålänge är

Strength (Red): The Marauder

Dexterity (Green): The Ranger

Intelligence (Blue): The Witch

Strength/Dexterity: The Duelist

Strength/Intelligence: The Templar

(Red, Green, Blue representerar dom olika statsen, vilket även visas i skill-trädet)

Skills i spelet funkar på sättet att, som ni säkert känner igen er med så finns det sockets i både armor och vapen, istället för att socketa stats, så socketar man spells/skills! Vilket går att läsa mer om här SKILLS!!

Så vad tror ni om spelet i sig? Kommer det bli bra? Kommer det floppa? Kommer ni spela det eller inte?

Jag har signat upp för betan och väntar på invite (vilket man kan om man känner för, lurka runt på hemsidan och kolla vem som får nästa invite om ni kollar på huvudsidan)

Ursäktar mig för ev. fel i texten och luddigt skrivande. Men klockan är rätt mycket och jag är väldigt trött!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Lyckliga skitstövel...

Tur att jag inte satt på latsidan och väntade på timern dock.

Har suttit aktiv på IRC och fixat mig en grupp med vänner som aktivt letat nyckel till mig. Vi har gjort en pakt så alla nycklar vi får går till folk på IRC som vi tycker förtjänar en nyckel. Det komiska var att jag 2 timmar efter jag hade fått min nyckel och loggat in i spelat såg att jag fått ett PM på forumet och såg i min inkorg att jag hade fått en FriendInvite vilket såklart gick till den person som hade tackat nej till nyckeln innan till mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

MEN VARFÖR I HELVETE VAKNA JAG SÅ SENT! JSIODJASIODJASIODHNASJKLDMNASd

Får jag en till nyckel så får du den garanterat. Kanske kan börja lira lite igen nu när Wu Zi Mu kan spela med mig så jag får en till nyckel lite snabbare.

Anledningen till varför jag inte skickade den här till dig direkt var för att jag inte visste om du fortfarande var intresserad :P

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...