Jump to content

Realm of the Mad God


Siana
 Share

Recommended Posts

Äsh, precis när jag kommit igång med min Priest och blivit lvl 20 så blev vi swarmade och jag dog innan jag hann F5:a.

Tips: Binda om nexus-knappen till något som är nära de vanliga knapparna, t.ex. F.

Lyckades att döda min archer idag :/ 400+ fame.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Såg din nabarcher JSHC. Varför rapetrain när du redan är lvl 20?

Har lvlat upp alla klasser till 20 utom Mystic nu, ska testa alla till 20, men det lutar fan mot en priest. Gillar att kunna ha bättre healing än vad värdelösa pots.

Varför inte Necro då? smile_1181703_0.gif

Edit: Nån mer än jag som hittat drakägg förresten? Jag har hittat två. Blev skitglad först, trodde att den var som ett pet, men den varar skitkort och dispawnar sedan. I alla fall den sorten jag hittat (purple, tror det är enda sorten man KAN hitta). :(

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte Necro då? smile_1181703_0.gif

Edit: Nån mer än jag som hittat drakägg förresten? Jag har hittat två. Blev skitglad först, trodde att den var som ett pet, men den varar skitkort och dispawnar sedan. I alla fall den sorten jag hittat (purple, tror det är enda sorten man KAN hitta). :(

för dålig heal och du måste träffa för att få healen.

Hittat ett blått och ett vitt drakägg. Alla utom det vita håller 30sec, vit håller 60sec.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg din nabarcher JSHC. Varför rapetrain när du redan är lvl 20?

Har lvlat upp alla klasser till 20 utom Mystic nu, ska testa alla till 20, men det lutar fan mot en priest. Gillar att kunna ha bättre healing än vad värdelösa pots.

Ah, vad vore en MMORPG-tråd utan stellan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg din nabarcher JSHC. Varför rapetrain när du redan är lvl 20?

Får fame för monsters killed. party level ups och tiles discovered. Brukar tpa dit om det inte finns någon priest/necro/pala som healer vid 20-grupperna.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får fame för monsters killed. party level ups och tiles discovered. Brukar tpa dit om det inte finns någon priest/necro/pala som healer vid 20-grupperna.

Jo, monsters killed kan jag förstå, men 1000 party lvl-ups känns lite väl långsökt, framförallt långtråkigt. Då är det ju bättre att få gods killed isf. Tiles discovered är ju också ganska moot med tanke på att tågen brukar gå längs med vägen och således på samma tiles man varit på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

År 100 för team-player iirc.

Första ja, sen är det 1000. Du får ju 100 lvlups lika snabbt om du står på stranden och väntar på lvl 1:or som drar lvl 2 på 5 scorpions.. typ.

No hating, känns bara som att rapetraina vid lvl 20 känns lite tårta på tårta. Om du ändå ska överleva längre är det ju bättre att lootfarma imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...