Jump to content

Brothers In Arms : Furious 4


Cyper
 Share

Recommended Posts

Hahaha, aldrig har jag sett så lite effort läggas ner på en spelidé.

"Okej, grabbar, andra världskriget, okej? Döda nazister, okej jag skriver ner det "döda nazister". Har ni sett någon bra andra världskriget film på sistone? Ja, vafan hette den där.. eh.. inglorious bastards så var det ja. Okej, vi kör några killar som dödar nazister fett badass. Okej, vad har vi nu.. andra världskriget, nazister.. inglorious bastards.. Karaktärer! Vad ska vi ha för karaktärer? Vad sa du? En cowboy från Texas? Ja, lätt. Med hatt och brännjärn? Det tar vi. Vart han värmer upp sin brännjärn? Men skit i det! Så.. och så tar vi såklart en stor kille med en minigun, sånt gillar alla. Sen så en engineer för bomber och sådär.. och.. va? En indian? Sure, vi kan ha en indian. Fett coolt att krossa en nazistskalle med en tomahawk ju. Okej, nu har vi fyra karaktärer och en setting. Så gott som klart. Va? Om vi kan göra nassarna till små mesar som kissar på sig? Det säger ju sig självt ju vafan. Nu tar vi det här till programmerarna så gör dom resten."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här ser faktiskt riktigt jävla bra ut. Fy fan vilken härlig idé! Det finns tusen och åter tusen WWII spel där man får spela som vanliga soldater ute på run n' gun uppdrag. Det här är en mer originell idé som kan bli riktigt jävla bra!

Den är knappast originell, yrar du i nattmössan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nej nej och åter nej fyfan hur kan dem förstöra denna spel serie med nå jävla skit för? Jag som trodde det skulle vara en uppföljare efter hell's highway men icke sa nicke tror till 99,9% att detta kommer floppa sönder! Bläää för Ubisoft som ska förstöra Brothers in arms serien visst kanske hade vart nåt om de inte kallat detta spel för BIA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF var nog det första som jag tänkte. De har byggt upp ett rykte av att utveckla seriösa och verklighetstrogna WWII spel som kallats för spelmotsvarigheten till Band of Brothers och så gör de det här? Vad fan tänkte de? Inte konstigt att fans känner sig svikna och tycker att de vanhedrar de tidigare spelen och historian bakom dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...