Jump to content

Övervakning


Sniper
 Share

Recommended Posts

Finns det något bra program för datorövervakning, på egen dator, som tar screenshots och registrerar vilka hemsidor som besöks (som också arbetar i bakgrunden och startas av sig själv om någon sätter på datorn; också i bakgrunden så man obehöriga inte kan stänga av den)?

Notera att det handlar om egen dator, så det är inget virus-grejs, utan bara övervakning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska säker att det är olagligt att snoka upp och utnyttja andras lösenord, även om det är på din egen dator

Bara som en liten varning om det är det du hade tänkt =P

Nepp, jag är mer intresserad av vad som står i adressfältet innan internethistoriken rensas... Så något som sköter det är vad jag är ute efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns definitivt sådana program. Jag känner till åtminstone ett som tog regelbundna screens, screens på alla websidor som besökets, registrerade allt som skrevs på datorn, sparade användarnamn och lösenord separat, möjlighet till fjärrstyrning & fjärrövervakning, etc etc; jag minns dock inte namnet på det programmet. ><

Annars kan du ju alltid använda en vanlig fysisk keylogger.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...