Jump to content

Hur kommer man till Liberty City?


Recommended Posts

Tjenare!

Jag hade för mig att man åker till libertycity i ett uppdrag.

Kollade internet och fick detta Gta wikipedia kolla längst ner på sidan där står det "I GTA: San Andreas gör man ett uppdrag för Salvatore Leone där man åker till Liberty City för att döda Forellis. Efter detta uppdrag kan man komma dit på en rad hemliga sätt." Hur kommer man dit ?? PLZ

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare!

Jag hade för mig att man åker till libertycity i ett uppdrag.

Kollade internet och fick detta Gta wikipedia kolla längst ner på sidan där står det "I GTA: San Andreas gör man ett uppdrag för Salvatore Leone där man åker till Liberty City för att döda Forellis. Efter detta uppdrag kan man komma dit på en rad hemliga sätt." Hur kommer man dit ?? PLZ

Tjenare på dig också :)

Du måste vara på det uppdraget för att kunna komma dit. Då är det bara att följa instruktionerna för uppdraget så kommer du dit :) Men du kan tyvärr inte besöka LC utanför uppdraget (om du inte har någon mod installerad, så klart) och du kan bara vara i en väldigt liten del av staden under det uppdraget.

EDIT: I was wrong, of course. Man kan ta sig dit på en rad hemliga sätt, som det står. Är dock inte helt säker på hur, men om jag inte minns helt fel så går det väl bara att komma till just den lilla delen som man besöker i uppdraget? Anyone?

Redigerad av Xersize
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...