Jump to content

Vad har du för...


Humbug
 Share

Vad har du för en mobil?  

62 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

själv har/hade jag en nokia 7210 den blev stulen för nån da sän :'( nåja så tänkte jag bara påpeka att det är bättre att köpa en digitalkamera istället för att ha en sån där mobil kamera jag menar ändå en mobil är till för att ringa på försäg så är jag en sann mobil nörd/freak nåja här är lite ställen jag brukar hänge på obsarvera det är både internet platser och riktigta :ermm: :

Mobil (en tidning som jag brukar läsa's hemsida)

M3 (också en tdining jag brukar läsa fast den är inte bara om mobiler även massa coola prylar)

Sushibarer

Kaffebarer

jag älskar både kaffe och sushi :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Ursäkta om jag drar upp den här tråden igen :D Men jag har tänkt att köpa en Mp3 spelar nu när jag fylde år, eller en digital kamera!! Så jag tänkte hela dagarna vilken mp3 spelare som var bäst. Jag har ju bara 2500 men det räcker gått och väl till en mp3 spelare med runte 156 mb mine, men hur går det då för digital kameran då???? Så jag letade lite på Pricerunner men sen kom jag på att jag har en "gammal" Komputer för alla tidning med lite info om N1 som den heter!! Så jag kollade upp allt!! Så nu ska jag sälja min 3510 (Får runt 1000 kr för det) så jag har ju då runt 3500 och så får jag lite av mamma och pappa så det får räcka.... Att man kan kombinera kamera, Mp3 spelare (64 mb faktiskt, men det är lite dåligt tycker jag), telefon och handdator!! Så nu ska jag börja spara lite :teehee: Hoppas att den kommer ut snart

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min Nokia 3310 råkade morsan tvätta i tvättmaskin förra månaden :teehee: så jag har min farsas

Sony Ericsson T200 och så har han sin gamla ericsson...

det där känner jag igen....min brorsa råkade glömma sin lilla 3330 i fickan när han skulle tvätta den...så den blev tvättad å förstörd...så nu har han min morsas och min morsa har min gamla r 310... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säljer du ärliga mobiler??

Ärliga?? Jag köpte min kamera och Mobil på Expert här i Kristinehamn!!

Jag har tagit reda på priset till Neonode N1.... Priset ska ligga runt 4700

neonode_n1_72375_0.jpg

Neonode N1

Mått: 88x52x21

Vikt: 93 gram

Bandtyp: Dual band

Stand-by: 250 h

Taltid: 4 h

SAR: Ingen uppgift

Funktioner

3G: Nej

GPRS: Ja

WAP: Ja

Modem: Nej

Data/fax: Nej

Vibrator: Nej

Bluetooth: Nej

Spel: Ja

EMS: Ja

MMS: Ja

Java: Nej

Polyfoniska signaler: Ja

Textinmatningshjälp: Ja

Färgdisplay: Ja

Radio: Nej

MP3-spelare: Ja

Inbyggd kamera: Ja

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

stämmer inte helt... den har för visso inte java när den släpps, men man kommer kunna ladda hem det efter några månader... runt 4700sek är internet-pris (telefonen kommer i början bara säljas på nätet) neonode har inget avtal med några operatörer än.

dom nämner ingenting om att man kan ha wav som ringsingnal, och senare även mp3

nämner inte heller IR, och USB

Redigerad av GTA3_PLAYER
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta om jag drar upp den här tråden igen ;) Men jag har tänkt att köpa en Mp3 spelar nu när jag fylde år, eller en digital kamera!! Så jag tänkte hela dagarna vilken mp3 spelare som var bäst. Jag har ju bara 2500 men det räcker gått och väl till en mp3 spelare med runte 156 mb mine, men hur går det då för digital kameran då???? Så jag letade lite på Pricerunner men sen kom jag på att jag har en "gammal" Komputer för alla tidning med lite info om N1 som den heter!! Så jag kollade upp allt!! Så nu ska jag sälja min 3510 (Får runt 1000 kr för det) så jag har ju då runt 3500 och så får jag lite av mamma och pappa så det får räcka.... Att man kan kombinera kamera, Mp3 spelare (64 mb faktiskt, men det är lite dåligt tycker jag), telefon och handdator!! Så nu ska jag börja spara lite <_< Hoppas att den kommer ut snart

om du vill ha mitt råd så köp en digetal kamera för 3500kr kan du nog hitta en 3 megapixlar med intern minne plus ett minnes kort på en 128 mb också det är mycket bättre än att köpa en såndär mutimedia pryl som kommmer gå sönder på direkten när du tappar den och har inte mer mega pixlar än 2 och minnet attt dela mobil mp3 handatpr kamera på 64 mb skulle ta slut på direkten men eftersom jag e shysst har jag hittat en kamera på pricerunner som verkar pssa dig här är priserna och här är specifikationerna här och då har du råd med ett minnes kort på 238 meg också

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om du vill ha mitt råd så köp en digetal kamera för 3500kr kan du nog hitta en 3 megapixlar med intern minne plus ett minnes kort på en 128 mb också det är mycket bättre än att köpa en såndär mutimedia pryl som kommmer gå sönder på direkten när du tappar den och har inte mer mega pixlar än 2 och minnet attt dela mobil mp3 handatpr kamera på 64 mb skulle ta slut på direkten men eftersom jag e shysst har jag hittat en kamera på pricerunner som verkar pssa dig här är priserna och här är specifikationerna här och då har du råd med ett minnes kort på 238 meg också

Det var schysst Spach hunter men jag ska någ kåpa den där mobilen ändå :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...