Jump to content

Mirror's Edge - Quicksand-problem


Xersize
 Share

Recommended Posts

Tjenare, era trevliga själar :) Jag har ett litet problem med spelet Mirror's Edge, vilket resulterar i att det inte går att spela klart. Det, i sin tur, resulterar i en sjukligt grinig liten pojke vid namn Xersize (eller i alla fall vid smeknamn Xersize) :cry: Jag låter videon förklara och visa felet, höj gärna volymen då det blev låg volym vid inspelningen, men glöm inte att sänka efteråt så att ni inte spränger era högtalare eller trumhinnor! :)

Otroligt tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt mina efterforskningar händer det endast om man har en illegal kopia av spelet.wink_684833_0.gif

Gud så du anklagar mig, jag har inte laddat ner något! :o Jag hittade spelet i en buske! :o

In all seriousness, though, tänkte att det kan vara något sådant också, ja. Men jag hade ett annat problem som jag, efter många månader, lyckades lösa med hjälp av att stänga av en inställning i grafiken som jag inte haft någon aning om vad det var för något, så jag tänkte om det är något liknande här. Men då blir det att köpa spelet istället, lär finnas billigt nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gud så du anklagar mig, jag har inte laddat ner något! :o Jag hittade spelet i en buske! :o

In all seriousness, though, tänkte att det kan vara något sådant också, ja. Men jag hade ett annat problem som jag, efter många månader, lyckades lösa med hjälp av att stänga av en inställning i grafiken som jag inte haft någon aning om vad det var för något, så jag tänkte om det är något liknande här. Men då blir det att köpa spelet istället, lär finnas billigt nu :)

Finns en patch som inaktiverar det. Sök på "Mirror's Edge patch" på youtube eller google. Hade själv samma problem och patchen fixade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...