Jump to content

Öka volymen på Mp3'n


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Såhär ligger det till. Jag har en MP3' spelare som är jävligt bra faktiskt! Det enda problemet med den är att volymen i den är sjuuuuuukt låg.

Till en början trodde jag att det var hörlurarna jag använde men senare märkte jag av att, vilka lurar jag än använde så vart det ingen volym skillnad alls!

Eftersom jag är sjukt snål av mig så vill jag inte köpa mig en ny för att jag gillar den som jag har osv!

Så frågan är, finns det något sätt att kunna höja upp volymen på MP3'n?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såhär ligger det till. Jag har en MP3' spelare som är jävligt bra faktiskt! Det enda problemet med den är att volymen i den är sjuuuuuukt låg.

Till en början trodde jag att det var hörlurarna jag använde men senare märkte jag av att, vilka lurar jag än använde så vart det ingen volym skillnad alls!

Eftersom jag är sjukt snål av mig så vill jag inte köpa mig en ny för att jag gillar den som jag har osv!

Så frågan är, finns det något sätt att kunna höja upp volymen på MP3'n?

skulle inte tro det men finns ju 2 vägar att gå.

Antingen är det ett mjukvaruproblem eller ett hårdvaruproblem, mjukvaran kan kanske (om någon annan har samma problem) fixas om du anger modell osv. Hårdvarumässigt gäller nog att byta något motstånd vilket är orealistiskt.

Du kan också försöka att reklamera varan då den inte leverera nog hög volym (eller så har du dålig hörsel, lol)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skulle inte tro det men finns ju 2 vägar att gå.

Antingen är det ett mjukvaruproblem eller ett hårdvaruproblem, mjukvaran kan kanske (om någon annan har samma problem) fixas om du anger modell osv. Hårdvarumässigt gäller nog att byta något motstånd vilket är orealistiskt.

Du kan också försöka att reklamera varan då den inte leverera nog hög volym (eller så har du dålig hörsel, lol)

Jag ska kolla upp det där med mjukvaran. Hårdvaran, skulle jag faktiskt kunna fixa om jag hittar vad som behövs bytas osv! (och det är inge fel på min hörsel lol!)

På min Sansa e280 kan jag gå in i inställningar och välja mellan normal och hög volym.

Men din kanske inte har någon sådan inställning.

Jag har letat runt överallt i MP3'n och kan inte hitta någon sån inställning alls!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...