Jump to content

Windows 7


Plaisir
 Share

Recommended Posts

Förstår inte hur ni kan klaga på uppdateringarna när det dyker upp visst det är lite störande om man är inne i ett spel eller film sen startar datorn om sig helt plötsligt. Har aldrig fått upp Windows uppdateringar sen jag skaffade Win7 under spelandet o film tittande. Uppdateringarna körs oftast när jag startar om datorn eller stänger av datorn.

confused0006_853228_1.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har portionerat en del av min MacBook pro för Win 7 (endast för vissa spel). Bortsett från uppdateringarna som man tydligen kan ta bort (har inte satt mig in i det bara) så är ändå win 7 ett av de bättre, eller det bästa, operativsystemen i Microsofts historia. Tror konkurrens från fruktföretaget har fått de att lägga på ett kol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har portionerat en del av min MacBook pro för Win 7 (endast för vissa spel). Bortsett från uppdateringarna som man tydligen kan ta bort (har inte satt mig in i det bara) så är ändå win 7 ett av de bättre, eller det bästa, operativsystemen i Microsofts historia. Tror konkurrens från fruktföretaget har fått de att lägga på ett kol.

Kan inte du berätta exakt hur man gör det, eller länka en guide för tekniskt handikappade?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte du berätta exakt hur man gör det, eller länka en guide för tekniskt handikappade?

Att fixa bootcamp är så lätt att det knappt behövs en guide, men det är bara att googla så hittar du Apples officiella alternativt massor av andra.

Det enda som kan vara svårt att veta är att när man väl har installerat Windows så håller man in alt-knappen precis när man hör macuppstartsljudet så kommer alternativet i vilket OS man vill boota upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte du berätta exakt hur man gör det, eller länka en guide för tekniskt handikappade?

Som The Dude säger, det är väldigt enkelt.

Starta bara Boot Camp-assistent som finns under Verktygsprogram. Sen bör du kunna följa instruktionerna där ifrån. Jag klara det utan en enda googling, och då är jag inte särdeles tekniskt bevandrad.

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är du trött på windows miljön? Du verkar ju ha linux?

Och, en ny mac har inte lika bra prestanda som din förrförra dator, såvida inte du köper 3 datorer per år.

Jag vet faktiskt inte, själva utseendet, känns så standard.

Jag hade Linux innan, men eftersom det ej supporterar STEAM (Inte så viktigt dock ^^) och deras Skype är i beta (Har varit det i 3 år) så vill jag heller inte köra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...