Jump to content

Samsung eller LG?


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Ska se om jag kan få ett bättre svar nu. Ska köpa en ny mobil på måndag eftersom min S500i har gått i graven nu och sitter på en gammal mobil.

Och jag har kollat på en LG GT400 och Samsung S5230 men jag vet inte riktigt vilken av dem jag ska köpa. Samsung S5230 har jag fått låna av en kompis och vet hur den mobilen är. Men en LG GT400 har jag aldrig testat eller använt och skulle behöva råd och tips på vilken av dem jag ska köpa. Har även jämfört på the phone house hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

S5230 är seg och långsam, har haft min i lite över en månad nu och börjar tröttna rejält. Har kikat lite på iphone och det är nog den vägen, eller samsung galaxy s X som man ska gå, inte en såhär billig telefon. Spara istället!

Kan inte spara eftersom jag har skjutit på detta med en ny mobil i flera månader och nu vill jag det ska bli av. En kompis hade S5230 och han tröttnade bara på att det var touch. Min bror och en annan kompis köpte också sån mobil dem har inte tröttnat min bror har snart haft den i 2 månader och han har inte tröttnat.

EDIT: Är Sony Ericsson Spiro nåt att ha eller?

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker du ska hålla dig borta från Sony Ericsson om du nu är rädd för att ta sönder din mobil. Vilket du har, enligt denna tråden gjort ett antal gånger. ;)

Just den jag hade var redan dålig efter ett tag för det är inte bara jag som hade problem med min S500i. Fast anledningen till var att min S500i gick sönder var för att jag var smart och hade den i fickan på min tjocka tröja och böjde mig fram så åkte den rakt ner i dasset. Men spelar inge roll nu ville ändå bli av med min S500i fast inte på det viset då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...