Jump to content

Skitirriterande wanted level-bugg


Pico
 Share

Recommended Posts

Hejsan!

Jag satt tidigare idag i allsköns ro och levde rövare i GTA IV. Märk min förvåning när de annars så ihärdiga poliserna inte rörde en min då jag sköt en av deras kollegor i ansiktet med min pistol. "Okej," tänkte jag och avrättade hela styrkan i lugn och ro utan några som helst konsekvenser.

Och det här var ju inte roligt, särskilt inte under uppdraget när man

dödat en massa fulingar i en lagerlokal

och måste fly genom en polisblockad (jag promenerade förbi). Letade fram en lösning på problemet - begå självmord - men det funkade bara en gång. Sedan dess är jag fast i detta helvete av diplomatisk immunitet korsat med lekstuga och jag har ingen aning om vad jag ska göra för att råda bot på den här irriterande buggen. Inte har jag funnit något matnyttigt på Google heller, bortsett från en tråd på GTAForums där ett par medlemmar drog slutsatsen att man var tvungen att välja New Game och överge sina gamla saves. Med tanke på att detta postades 2008 så gör jag ändå en tråd här med hopp om att någon klyftig person lyckats fixa detta; om inte är det väl bara att börja om på ny kula.

Jag spelar på PC via ett exemplar köpt på Steam, om det är till någon nytta. Help me GTAsajten, you're my only hope.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...