Jump to content

Ny mobil


spajdermän
 Share

Recommended Posts

Sitter just nu med mobilen i handen, och wow. Den är verkligen skön och väldigt bra.

Har dock stött på några störande detaljer. Hur gör man för att låsa skärmen manuellt? När skärmen låses och går till viloläge så ligger skärmen och blinkar av och på, hur fixar man detta?

Jag är medveten om att ingen har samma mobil, men ni kanske vet ändå eller kan googla bättre än mig..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låsa skärmen är ju bara att klicka på power knappen, precis som på iPhone. Lås och Lås upp med en enkel knapptryckning på power.

Så säger allt annat jag hittat också, men det fungerar inte. När jag trycker så stängs displayen av, men knäpps genast på så fort jag släpper. Det spelar ingen roll hur länge jag håller inne knappen, det händer inget mer än att displayen är svart tills jag släpper. Jag kan alltså inte heller knäppa av telefonen.

Problemet med det blinkande viloläget står sig även det. Jag hittar verkligen inget som löser det..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HD2 är WinMo = Skräp. WinMo är ett dåligt system med dåliga aps osv.

Spajder; Låter som defekt telefon isf. Dra in och fråga i butiken, för det ska inte vara så.

Ska göra det på måndag. Känns surt att behöva vänta i flera veckor för att en spritt ny telefon ska lagas. Som vanligt vägrar de väl ge ut en ny på en gång, utan allt ska skickas in på lagning 3-4 gånger innan de erkänner att något är fundamentalt fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...