Mark Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 (redigerad) Jag skulle logga in på Steam för en stund sen och såg att alla mina vänner jag hade på Steam är poffborta. Var är de? Bugg i Steam? Eller är det bara så att ingen tycker om mig längre? Halp plx. Hur fixar jag? EDITXOERRA: Jag verkar inte vara den enda iaf. http://forums.steampowered.com/forums/show...d.php?t=1156854 Phew. Redigerad 23 februari, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Jag har det, nästan alla mina spelpolare har det. Grymt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Funkar för mig \o/ Adrian G har samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Tänkte precis göra en tråd.. För mig funkar det inte heller. Gizmo kollade om han kunde skriva till mig, och det gick. Enkelriktat alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Inga problem för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 I gotz the same LOL Steams server som är nere antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Det ser ut som vanligt för mig. ... kanske iofs beror på att jag inte har addat någon på Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Samma för mig. Det poppade efter det "Routine Maintenance" Steams servrar hade tidigare idag och jag antar att de kommer fixa det ganska snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Har fått tillbaka allt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 (redigerad) Eh, kanske dumt detta eftersom ni säkerligen tänkt på det. Men har ni provat att trycka på + till höger? Mina kom fram då Redigerad 24 februari, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Eh, kanske dumt detta eftersom ni säkerligen tänkt på det. Men har ni provat att trycka på + till höger? Mina kom fram då Det är grupper Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Det är grupper Vice Ja och i grupperna vännerna finns. Elelr missar jag nått här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Ja och i grupperna vännerna finns. Elelr missar jag nått här? På sätt och vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Ja och i grupperna vännerna finns. Elelr missar jag nått här? Det är ju separata tabs för Grupper och Vänner. Vänner-tabben var borta igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts