Deltanator Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 men varför stängde du ner servern mejmejmej!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 jävla böggravity!!! sissta gången jag kör på mejmejmej's server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 jävla böggravity!!! sissta gången jag kör på mejmejmej's server Värför jag kan stänga av gravity men hur är komandot glömde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 mejmejmej: vet du vad. Du är så jävla DUM och en så jävla kass lögnare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 mejmejmej: vet du vad. Du är så jävla DUM och en så jävla kass lögnare... Nej jag glömde nåt sv nånting det var därför jag sa att jag skulle kolla på komandon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Jag kunde inte spela med er så länge för att jag inte ville vänta ett halvt år på att ladda ner banan "blackhawkdown" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 ett tips till dig, mejemejmej GTA: byt inte banor hela tiden, och när du gör det, ta någon som e rätt så vanlig, som tex de_aztec, de_dust2 eller typ fy_iceworld.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 jag vill spela nuuuu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 I N F O R M A T I O N - T I L L - C S - S P E L A R E ! ! ! Creata en server nu, annars blir jag inte glad.. cs_italy!! vill spela den plz!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 har nån betan på 1.6?det har ja det mycket bättre än 1.5!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 ingen som vill va med o creata???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 (redigerad) ingen som vill va med o creata???????? ja vill att Arvid ska creata men han vill ej! Han gillar inte CS utan ljuuuuud! :'( men titta! nu vaknade han! koooom nuuuu!! 81.224.92.233 Redigerad 22 april, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 kul server då, ni kollar ju bara på medans arvid försker ta sig upp in i huset på cs_italy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Men bläää!!!! Jag får damp på skiten!!! Den här skiten kommer upp hela tiden, både om jag ska creata eller joina: Your Half-Life CD Key is currently in use. Please try again later. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Men bläää!!!! Jag får damp på skiten!!! Den här skiten kommer upp hela tiden, både om jag ska creata eller joina: Köp spelet så slipper du de där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 hmmmm, blev kickad från arvid-servern, för att jag campade på cs_italy som t ... GTAjägaren: jag har faktiskt bara spelat i typ 1 månad..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Nå'n som vill köra? IP:213.65.103.43 Bana: cs_italy Kom vid typ 21:10, antar att jag har fixat allt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 hmmmm, blev kickad från arvid-servern, för att jag campade på cs_italy som t ... GTAjägaren: jag har faktiskt bara spelat i typ 1 månad..... Du betedde ju dig som nån j*vla bot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Du betedde ju dig som nån j*vla bot... Det tog han från mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 mejmejmej: vet du vad. Du är så jävla DUM och en så jävla kass lögnare... Nu är du snäll på servern sa du bara massa fula ord . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts