Jump to content

Password recovery


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Som det står, är det inte du så är det bara att ignorera.

Jag har iaf inte fått något.

Okej för jag har inte gjort nåt annat fick det när jag skulle kolla min mail då jag väntar på svar från helg jobb så först trodde jag då att det var dem. Men sen kollade jag så stog det 6 styckna Password recovery så då är det väl nån som inte har nåt liv som vill logga in på mitt konto.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det räcker ju med att ha någons mail för att kunna requesta ett glömt lösenord, så det kan ju vara vem som helst och hända vem som helst.

Jag tror dock att det är Hultenius som kontaktat dig. Om du fyller i förmuläret som du får tillgång till via länken kommer det garanterat stå att du måste förbättra ditt lösenord innan du kan uppgraderas till moderator. Det är nya protokoll sedan moderatorattacken 13/37 1948.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det räcker ju med att ha någons mail för att kunna requesta ett glömt lösenord, så det kan ju vara vem som helst och hända vem som helst.

Jag tror dock att det är Hultenius som kontaktat dig. Om du fyller i förmuläret som du får tillgång till via länken kommer det garanterat stå att du måste förbättra ditt lösenord innan du kan uppgraderas till moderator. Det är nya protokoll sedan moderatorattacken 13/37 1948.

:D:D:):D<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...