Jump to content

mitt favo spel:


Valle-Ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag vet hur man öppnar luckorna på båtarna...

PG up: när den ska ner

pg down:när den ska upp

:wub:

på land stignings båtarna ?! :blink:

då är det ju bara trycka på upp & ner knapparna !

ps: hur många % bottar kan ni ha på "singel player" ?? :lol:

-EDIT-

utan att det hackar ?

Redigerad av mikke
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör med fullt 400% tror jag att det är... Visste ni att man kan landa med ett flyg plan? Jag vet hur man gör...

det enkla sättet : Du kör nära marken håller in bakåt knappen hella tide till slut så kommer den att stana och åka rakt ner. Planet kommer att skadas lite gran bara men det är inte så farlig om man är engener.

det svåra sättet: Man gör som det lätta sättet fast man håller inte i knappen hella tiden man gör så här... man är nära marken håller i bakåt knappen till man ser att hjulen fälls ut sen är det bara att landa försiktigt...

Om ni ska träna på att lana då ska ni köra någon öken bana för dom har oftast dom största ytorna. :shifty::)<_<<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör med fullt 400% tror jag att det är... Visste ni att man kan landa med ett flyg plan? Jag vet hur man gör...

det enkla sättet : Du kör nära marken håller in bakåt knappen hella tide till slut så kommer den att stana och åka rakt ner. Planet kommer att skadas lite gran bara men det är inte så farlig om man är engener.

det svåra sättet: Man gör som det lätta sättet fast man håller inte i knappen hella tiden man gör så här... man är nära marken håller i bakåt knappen till man ser att hjulen fälls ut sen är det bara att landa försiktigt...

Om ni ska träna på att lana då ska ni köra någon öken bana för dom har oftast dom största ytorna. <_<:angry::angry::angry:

jag och min kusin tränade på landa och vi har lärt oss nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...