Jump to content

mitt favo spel:


Valle-Ball
 Share

Recommended Posts

mina e: battle for anzio (r2r) berlin, stilingrad, guadalcanal, monte santa croce,(r2r) och operation hursky(r2r) :D och föresten: de där me planen... 1:a gången jag landade va på el alamein och 2:a va på: guadalcanal och 3:a på al alamein me de stora planet :D:angry::)

b 17 onet e grymt....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

HOGGERT:Visst ändrade du katalog när du installerade Desert Combat??, Hadde först problem med det):

förmitt låg först i:Program files/Ea games/Battlefield1942

det ska ligga i:Program/Ea games/Battlefield1942:) :huh:

Valle-Balle:ska vi spela nån dag??

Asså Bf1942??

<_<

Redigerad av Fralla_24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har lärt mig landa på hangar fartygen men jag e ändå inte bäst.

1:a gången höll ja in broms knappen (ja va rätt högt uppe) då kom ja i rasande fart och sprängdes.

2:a gången kom ja i hög fart o bromsade uttav bara helvete (men inte så planet tippade) och de stannade precis i slutet av båten (ren tur)

3:e gången plumsade ja i vattnet

4:e gången kom ja snett me vingen så planet sprängdes

och de 5:e och sista försöket lyckades ja landa men då slutade spelomgången (ja e rätt stolt över de...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har lärt mig landa på hangar fartygen men jag e ändå inte bäst.

1:a gången höll ja in broms knappen (ja va rätt högt uppe) då kom ja i rasande fart och sprängdes.

2:a gången kom ja i hög fart o bromsade uttav bara helvete (men inte så planet tippade) och de stannade precis i slutet av båten (ren tur)

3:e gången plumsade ja i vattnet

4:e gången kom ja snett me vingen så planet sprängdes

och de 5:e och sista försöket lyckades ja landa men då slutade spelomgången (ja e rätt stolt över de...)

det ska du va...det va inte lätt i början för mig heller...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag prejade oxå hangarbåten så den tippa åt 90 grader kanske.. så fort dom skulle ta ett plan så vicka dom ner i vattnet (w00t) då skrek så himla mycket åt mig :blink: aj aj aj... dom sa att jag skulle vara spanare.. gömma mig i motståndarbasen o säga vad som kom.. :'( så nu är det nåt fel så jag kan inte röra musen i huvudmenyn :'( supporten säger att det är nå fel på vår mus.. :)

men vi har bytt till 3 olika musar men det funkar ändå inte :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag prejade oxå hangarbåten så den tippa åt 90 grader kanske.. så fort dom skulle ta ett plan så vicka dom ner i vattnet (w00t) då skrek så himla mycket åt mig :blink: aj aj aj... dom sa att jag skulle vara spanare.. gömma mig i motståndarbasen o säga vad som kom.. :'( så nu är det nåt fel så jag kan inte röra musen i huvudmenyn :'( supporten säger att det är nå fel på vår mus.. :)

men vi har bytt till 3 olika musar men det funkar ändå inte :'(

hehe det e grymt när man välter hangarfartyget...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...