Jump to content

mitt favo spel:


Valle-Ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

det verkar ju grymt men mitt demo som jag har fungerar inte :'( läs i min tråd bf 1942 eller liknande (sök på den, för den finns kanske inte här) annars är det ju kul.... :'(

*edit*

och det verkar ju onödigt att köpa hela om inte demot funkar, då kanske inte det heller funkar.... :D

Redigerad av Gta_fan1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med. Mitt spel hoppar också ut när jag byterserver. Nu använder jag Eye (som gamespy) så jag quit:ar ändå jag jag ska byta server.

har lånat BF 1942 nu och det är ju as kul !!

... och det är ju så mycket enklare än CS...

PS: ju många % Bottar kan ni ha när ni kör "singelplayer" ??

-----EDIT-----

utan att det hackar då alltså ?!

Redigerad av mikke
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Battlefield krossar nog hårt det töntiga cs. Battlefield är ett helt spel medans cs är en simpel mod. Man kan ju göra mycke mer saker i battlefield än i cs. Se bara på cs: spring,hoppa,skjuta,ducka det är typ det enda man kan göra, fattar inte hur många kan köra EN MOD! Battlefield är också svenskt "Digital Illuision". Jag rockar företaget. Har träffat en snubbe som har designat modelerna!

Bara för jag tycker cs är dåligt tycker jag inte half-life är dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst Bf är kul.. men ingenting mot CS... ;) jag fick BF i julklapp i vintras och jag spelade det en hel del faktiskt men när man spelar singleplayer så hacker det som f*n... :D så därför har jag tröttnat.. och för det andra.. vem fan började snacka om att CS är "mycket" sämre en BF.. CS rockar och dom som inte tycker det e h**** ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...