Jump to content

The Lost and Damned till PC snart?


Charles Foster Kane
 Share

Recommended Posts

Det enda man kan vara säker på är att det kommer kosta pengar. :) Antagligen (jag gissar nu) kommer det släppas både som nedladdningsbart (via Steam eller liknande) och på DVD-ROM. Sedan lär väl The Ballad of Gay Tony följa efter ett tag, samt en DVD-ROM med båda avsnitten, Episodes from Liberty City.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda man kan vara säker på är att det kommer kosta pengar. :) Antagligen (jag gissar nu) kommer det släppas både som nedladdningsbart (via Steam eller liknande) och på DVD-ROM. Sedan lär väl The Ballad of Gay Tony följa efter ett tag, samt en DVD-ROM med båda avsnitten, Episodes from Liberty City.

Men får hoppas att R* och M$ släpper en viss tid med fri nerladdning eller släpper en patch med TLAD utan kostnad. Vill inte punga ut 200-400 kr för ett tillägg med få uppdrag och med lite få ändringar här och där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intresant. Måste ju bara betyda att det kommer till PC. Nu vet vi ju inte hur dealen gäller, men jag skulle kunna gissa på ett möjligt scenario som ser ut såhär:

TLAD släpps någon gång i början av 2010 till PC. Möjligtvis 17 februrari, ett år efter 360releasen. TBoGT släpps senare, mot hösten, möjligtvis 29 oktober, ett år efter 360releasen, samtidigt som en PCversion av EFLC släpps.

Sounds plausible.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriv/quota gärna vart de har sagt att det kommer komma till ps också

Men har jag sagt att det ska komma till PS3?

Du sa att det är 360-exklusivt och jag quotade en R*-anställd som sa att M$ kom och bad om att expansionerna ska komma till 360 först. Isåfall handlar det om en tidsexklusivitet, om det han säger är sant.

Sluta vara så jävla dryg. :)

Edit: Upptäckte något väldigt underligt. Kolla min signatur (eller bifogad fil). :wub:

post-11524-1257885104_thumb.jpg

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men har jag sagt att det ska komma till PS3?

Du sa att det är 360-exklusivt och jag quotade en R*-anställd som sa att M$ kom och bad om att expansionerna ska komma till 360 först. Isåfall handlar det om en tidsexklusivitet, om det han säger är sant.

Sluta vara så jävla dryg. :confused:

Edit: Upptäckte något väldigt underligt. Kolla min signatur (eller bifogad fil). :)

Vad vill du ha sagt med det där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...