Jump to content

Game Boy Advance


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Jag antar att det är ganska många som har haft Game Boy här. Jag har skaffat det till mobilen, men jag har aldrig haft det på riktigt, så jag skulle behöva lite tips på roliga spel! Vilket var/är ditt favoritspel?

Jag lirar Spider-Man 3 skitmycket nu. Det roliga är att man kan vara så kreativ med nätet. Grym känsla! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag antar att det är ganska många som har haft Game Boy här. Jag har skaffat det till mobilen, men jag har aldrig haft det på riktigt, så jag skulle behöva lite tips på roliga spel! Vilket var/är ditt favoritspel?

Jag lirar Spider-Man 3 skitmycket nu. Det roliga är att man kan vara så kreativ med nätet. Grym känsla! :D

Mario Kart och Tony Hawk 2 var mina favoritspel till min GBA i alla fall. Sagan om ringen hade jag också och det gillade jag. Men det är lite långsamt och tar tid innan man kommer in i det.

Annars ska jag skaffa lite spel jag med och testa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mario Kart och Tony Hawk 2 var mina favoritspel till min GBA i alla fall. Sagan om ringen hade jag också och det gillade jag. Men det är lite långsamt och tar tid innan man kommer in i det.

Annars ska jag skaffa lite spel jag med och testa.

Jag har installerat det, men det flippar ut totalt. Grafiken verkar var lite för krävande. Har du provat det på din telefon?

Super Mario Advance 2 och Jackie Chan Adventures är askul!

Mario äger, Jackie Chan lär jag prova!

Pokemon såklart! :D

Jag vägrar! :P

Zelda: A link to the past och Zelda: Minish cap är dom bästa! Sedan så är GTA Advance ett bra tidsfördriv...

Har installerat nåt zelda, men har inte testat så mycket. Gta lär jag fixa :)

Castlevania: Circle Of The Moon minns jag att jag brukade spela ofta.

Det har jag. Bara provat en gång, verkade nice!

Metroid Fusion är sanslöst bra, synd bara att jag fastnade ganska många timmar in. Men det måste provas!

metroid-fusion-screenshot-002_1134662_0.png

Ah, nice.. ska testas! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har installerat det, men det flippar ut totalt. Grafiken verkar var lite för krävande. Har du provat det på din telefon?

Nej jag har bara testat Tekken Advanced. Det går också, som jag skrev en gång, lite halvsegt. Vid visa framerates kan man hitta ett riktigt bra flyt när man fipplar runt, men det känns aldrig som det flytet hålls när man byter stage utan man får fippla med framerateinställningarna för varenda stage man spelar. :D

När jag läst alla tips så blev jag sjukt taggad på att fixa lite mer spel. Jag får sätta mig ner imorgon eller under helgen och styra upp det där. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...