Jump to content

När släpps skiten?


Aeropyornis
 Share

Recommended Posts

Wtf! Det syns inte på mitt live!

Vars fan ligger det om inte marketplace/games/new arrivals/add-ons? Kollat runt överallt men ser inget, blir fan rädd!

Dashboarden är seg

http://marketplace.xbox.com/en-AU/games/me...2545407f2/?of=3

=)

Edit: Nu finns det också på dashboarden... Inte under game marketplace eller spotlight some en feature, men under Game Content -> Game Add-Ons -> Browse -> G -> Grand Theft Auto -> All Downloads

Edit2: Nhepe. Tydligen inte för mig? Folk på GTAForums säger att det finns där nu... Anywho. Du kan ju använda länken jag gav dig ovan. Annars så är det bara att vänta en stund så kommer det säkerligen upp! :naughty: Tror att jag närmar mig 80% nu w00t w00t.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, nu e jag feg och vågar inte dra från brittiska/australienska sidan, med min usual luck så blir nå regionsfel, kommer påstå att den e NTSC sen så får man köpa PAL-versionen när den kommer upp på svenska sidan, eller vanliga marketplace på kryssboxen.

Hatar skit!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, nu e jag feg och vågar inte dra från brittiska/australienska sidan, med min usual luck så blir nå regionsfel, kommer påstå att den e NTSC sen så får man köpa PAL-versionen när den kommer upp på svenska sidan, eller vanliga marketplace på kryssboxen.

Hatar skit!

Funkade bra för mig... :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, nu e jag feg och vågar inte dra från brittiska/australienska sidan, med min usual luck så blir nå regionsfel, kommer påstå att den e NTSC sen så får man köpa PAL-versionen när den kommer upp på svenska sidan, eller vanliga marketplace på kryssboxen.

Hatar skit!

http://marketplace.xbox.com/sv-SE/games/me...amp;sb=1#offers

^Svenska Marketplace.

Jag tänker inte dra ner spelet idag... I has no Live Points så det får vänta tills jag har skaffat points (och klarat TLAD).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hörde precis att de som köper spelet i den där TLAD+TBOGT bundlen får en extra radiokanal; Vice City FM.

:)

--

Edit

Ser också nu på Wikipedia att de tydligen ska vara TRE extra kanaler!

Soo? Dom saknar typ 4-5 kanaler full med musik från GTA IV... Licensing stuff. Skulle kosta skjortan för den att re-licensa alla låtar, och dessutom så skulle det inte få plats på skivan heller. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...