Jump to content

Angående fusken..


Refur
 Share

Recommended Posts

Rockstar har länge sagt att en av dom underbara sakerna med GTA IV ska vara att det inte finns och inte kan finnas fusk när man spelar online. Men oj så fel dom hade. Nu har någon/några lyckats ta sig in och moda spelet eller filer i det. Märkte det själv första gången i förrgår kväll. Ute på flygplatsen kom två personer körande i en pickup som gick något så SJUKT fort. Sen kom en kille som avfyrade RPGs som om dom kom från ett automatvapen. :angry:

Någon som vet hur det är fuskarna modar sina boxar/spel/filer?

Vart ska man rapportera om man märker att någon fuskar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har för mig att man kan klaga på deras GFWL profil, iallafall lämna negativ feedback eller så. Om det sedan finns något officiellt ställe där man rapporterar sådant vet jag inte.

En kompis som vart lagom less hade letat upp någon på Rockstar och någon hos Microsoft som han mejlat. Han körde ifatt och såg hur en kille från sin bil avlossade rpgs från uzin/smgn. Sjuk grej liksom. Kul med ranking nu när man inte kan se till den för att bedöma skicklighet. :D:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kompis som vart lagom less hade letat upp någon på Rockstar och någon hos Microsoft som han mejlat. Han körde ifatt och såg hur en kille från sin bil avlossade rpgs från uzin/smgn. Sjuk grej liksom. Kul med ranking nu när man inte kan se till den för att bedöma skicklighet. :D:lol:

Skulle tro att all statistik från första incidenten kommer raderas, åtminstone för PC-ägare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...