Jump to content

Halloweenfest - vad kan man klä ut sig till?


Saleen
 Share

Recommended Posts

Ok, nu är det så att man fått en inv till en Halloweenfest, och det är lite halvsvårt för mig och mina polare att komma på några bra men enkla saker att klä ut oss till. Vi vet inte hur serri dem andra är men det kollar vi sen.

Det ska vara enkelt att fixa. Ungefär som Super Mario, fast nu vet vi inte om det är "lagligt" att ha så på en Halloweenfest så... Vet ni några andra alternativ som passar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån i L4D? :D

Den här tyckte jag var ball också. Shaun:

halloween07005_2_1133839_0.jpg

Edit: En annan enkel sak är ju att bara sminka sig lite. Om du av någon anledning har mycket smink eller känner någon som har det så går det att göra riktigt balla saker. Den här killen har en del halloweentutorials uppe:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan. Ska på middag ikväll och fick veta igår att det skulle vara maskerad. Så det var ont om tid att fixa grejer. Tänkte följa Sianas toppenförslag och vara nån från L4D eftersom det är ganska lätt klädsel men den ända som jag kunde fått ihop grejerna till var den svarta killen men pallade inte måla mig svart.

Började fundera på någon annan som oxå skulle kunna vara lätt att klä ut sig till, Typ Miailovitch eller hur han stavas. Men det är samma problem: har inte hans grejer.

Så nu tog jag med mig kavaj, shorta och byxor sen skall jag vara en randon psykopat. Ska typ stå i ett hörn och glo lite galet på folk som går förbi. Kanske morra lite åt dem och svär lite för mig själv. Hehe... :D

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W0rd! Var får man tag på en sådan? Dräkten, alltså, inte posen.

http://www.eksons.se/

Massa olika kostymer, de flesta verkar vara ganska b dock. Blev besviken på apkostymerna tex. :D

edit: jag äger inte kostymen ovan, om någon trodde det. Tyckte bara den var cool, därför jag postade. :-)

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...