Jump to content

Google Wave


The Dude
 Share

Recommended Posts

Det är google som "slängt dit reklamen".. Gmail har liknande och det är en produkt från google.

Nu säger jag inte att Googles reklam är dålig. Den är underbart mycket smidigare och lättare att ignorera än andra idiotsidors färgfyrverkerier..

Men reklam förser de oss med :)

Det är inte alls Google som har "slängt dit reklamen", det är Hultenius som har slängt dit den. Google har en tjänst som heter AdSense och den kan folk använda. Alltså ännu en bra tjänst ifrån Google. :ermm:

Visst, Gmail har en smal linje reklam och YouTube har en del reklam... Men vad jag menade med mitt inlägg var i större skala. Pop-ups och mycket större banners överallt. Reklam till den grad att man stör sig på den (ett undantag finns faktiskt på YouTube, reklambannern som ploppar upp i botten när man tittar på videos tycker jag är över gränsen... men om det gör Google till ett ondskefullt företag vete katten).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Får man automatiskt de 20 invitsen? Kan i så fall absolut tänka mig att avvara 6-7st. åt sajtare(så att alla intresserade får) om jag får en.

Vet ej hur det är om man blir inbjuden av någon annan, men blir man inbjuden av google så får man 20 stycken.

PMa mig era mailadresser så kan jag lägga upp er på invitelistan.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick också min av Hew, tack! Jobbigt att lägga till kontakter på ett smidigt sätt bara. Har nästan inga av mina nya vänner i kontaktlistan på Google.

Tycker också kontakthanteringen är lite förvirrande, du och Mathias hamnade automatiskt i min kontaktlista, men andra har jag varit tvungen att lägga till själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...