Jump to content

Krysslåda - Vilken modell?


Sniper
 Share

Recommended Posts

Jag trodde dina mod-verktyg var låsta till GTA-forumdelen :wub:

Som jag förstår det så är dom väl det. Men han borde väl kunna flytta topics till sina rätta forumdelar och topics etc. Men däremot inte flytta topics hit från dem, eftersom att han bara har moderator-rättigheter i GTA-delarna av forumet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja. Vi får ändra 100% i GTA-delarna men en del av modverktygen är globala så vi kan till exempel hybernata spammare i Spelforumet. Poster och trådar i GTA-delarna kan vi flytta vart vi vill, oftast till Papperskorgen (men väl där kan vi inte ens skriva i trådarna, trots att vi vanligen kan trycka Add Reply på låsta trådar).

Nu flyttade jag posterna så kvar av tråden är en ganska osammanhängade diskussion istället :wub:

Att flytta trådar är extremt enkelt och ganska vanligt, men enskilda poster är ovanligare så det var länge sen jag gjorde.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja. Vi får ändra 100% i GTA-delarna men en del av modverktygen är globala så vi kan till exempel hybernata spammare i Spelforumet. Poster och trådar i GTA-delarna kan vi flytta vart vi vill, oftast till Papperskorgen (men väl där kan vi inte ens skriva i trådarna, trots att vi vanligen kan trycka Add Reply på låsta trådar).

Nu flyttade jag posterna så kvar av tråden är en ganska osammanhängade diskussion istället :wub:

Att flytta trådar är extremt enkelt och ganska vanligt, men enskilda poster är ovanligare så det var länge sen jag gjorde.

Det står väl under "merge topics" eller någonting liknande så vitt jag vet?

Oh well. Bra jobbat. Dags att låsa/slänga den här topicen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det står väl under "merge topics" eller någonting liknande så vitt jag vet?

"POST topic_unselected_1131928_0.gif"

*klick*

"POST topic_selected_1131928_1.gif"

Move posts -> With Selected -> Enter topic ID -> leta upp X360-tråden i separat fönster -> kopiera "showtopic="-numret -> skriv in 40907 -> MOVE POSTS.

Merge topics är lite knepigare verktyg eftersom man kanske döper om en tråd jag inte har rättighet till, så det är en rätt dålig idé.

Oh well. Bra jobbat. Dags att låsa/slänga den här topicen.

Japp, bye bye.

"After posting -> ( Do Nothing )

*klick*

*klick*

"Close this topic"

"Add Reply"

*klick*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...