IceCandy Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Kan ingen snajpra ner henne? Hon har hållt på för länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Blända henne med lasern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 tja ja e töff hehe lol puss nu ska ja spela play b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 tja ja e töff hehe lol puss nu ska ja spela play b OKEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 OKEJ din hacker där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Efter mycket om och men har vi internet på D13 igen, först fick de byta switch sen glömde de att trycka i hälften av kablarna ordentligt efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 not much, sitter och gör signaturer till Floppycat och Gizmo Insaaaaane. Nice som fän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 (redigerad) Insaaaaane. Nice som fän Avis? Hm, redan 22.00, tiden går snabbt o.o Redigerad 26 november, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Avis? Hm, redan 22.00, tiden går snabbt o.o Lite : > Brb street fighter and shit yo, någon som är med i turneringen härifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Nu verkar det bli tryck, förhoppningsvis inte så att man får brunt i byxan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 WTB rökkompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Usch vilket jobbigt band live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 (redigerad) WTB rökkompis. Har inga cigg, annars så ;> Redigerad 26 november, 2009 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 http://81.162.104.150/00015-0.mp4 Snubbar rockar till deathmetal+porrrr fnizz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 (redigerad) Fyfan, köade i 30 minuter för att få hämta ut pengar. Tog ut nästan hela mitt belopp bara för att få slippa göra om det. Tips på vart man kan plocka roliga freebies samt köpa glowsticks/t-shirts och liknande skoj? (Iofs så hann nog det mesta stänga medans jag köade, men imorgon.. DÅ JÄVLAR.) Redigerad 26 november, 2009 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Fyfan, köade i 30 minuter för att få hämta ut pengar. Tog ut nästan hela mitt belopp bara för att få slippa göra om det. Tips på vart man kan plocka roliga freebies samt köpa glowsticks/t-shirts och liknande skoj? (Iofs så hann nog det mesta stänga medans jag köade, men imorgon.. DÅ JÄVLAR.) Glowsticks! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Jävla skit. Min externa hårddisk har betett sig lite skumt sedan jag kom hit, har exempelvis med jämna mellanrum dykt upp en ruta där det stått "Du måste formatera enhet I: innan den går att använda". Dock har den fungerat normalt utöver detta. Men så krashade min dator förut, och när jag startade om den och jag gick in på min kära mybook I: så stog det att att den var tom. Provade att starta om igen, och nu visas den inte ens i listan i "Den här datorn" och inte heller under enhetshanteraren. Varje gång jag startar om datorn står det "Okänd enhet failade att installeras", men kort därefter står det "okänd enhet installerad". Dock dyker min kära hårddisk endå inte upp någonstans. Vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 http://upl.gizgiz.nu/files/P1190601.jpg o.o Candy: Skulle ju kunna skruva upp den och se om hårddisken funkar i datorn? Kanske nått med det externa chassit grejjset fast varför skriver jag det här? sitter brevid dig, hm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 What up? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Fler bilder! Venom och Giz! Jag och Giz! Bara jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts