Jump to content

Assassins Creed Problem!


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Hejsan!

Jag vet att det kanske var onödigt att starta en helt ny tråd när den finns en om Assassins Creed, men det här har egentligen inte med spelet att göra. Problemet är att idag när jag började på Memory Block 4 så finns inga "uppdrag" kvar!? Jag har tittat i alla tre städerna och hittat alla View Points där också, men inget händer! Är det fel på spelet eller är det fel på mig? Man blir ju skitsur! :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan!

Jag vet att det kanske var onödigt att starta en helt ny tråd när den finns en om Assassins Creed, men det här har egentligen inte med spelet att göra. Problemet är att idag när jag började på Memory Block 4 så finns inga "uppdrag" kvar!? Jag har tittat i alla tre städerna och hittat alla View Points där också, men inget händer! Är det fel på spelet eller är det fel på mig? Man blir ju skitsur! :ermm:

Nerladdat? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag fått ett "problem" till. :)

Jag klarade precis ut spelet, men nu då?

Man kliver ju ur den där maskinen och vetenskapsmannen och tjejen går ut därifrån. Vetenskapsmannen säger ju någonting om att Desmond inte ska göra sig för bekväm eftersom dom kommer tillbaka, sen får man se någon konstig text. Men efter det? Vad ska man göra? Är spelet slut, finns det inget mer att hämta? Man förstår varför Ubi Soft håller på med en uppföljare. Men det kommer inga eftertexter eller något heller?

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag fått ett "problem" till. :)

Jag klarade precis ut spelet, men nu då?

Man kliver ju ur den där maskinen och vetenskapsmannen och tjejen går ut därifrån. Vetenskapsmannen säger ju någonting om att Desmond inte ska göra sig för bekväm eftersom dom kommer tillbaka, sen får man se någon konstig text. Men efter det? Vad ska man göra? Är spelet slut, finns det inget mer att hämta? Man förstår varför Ubi Soft håller på med en uppföljare. Men det kommer inga eftertexter eller något heller?

:(

Nepp, det är slut nu, nu ska du bara börja fundera på vad allt betyder och sedan längta tills andra spelet kommer ut och få reda på vad det betyder

:o

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nepp, det är slut nu, nu ska du bara börja fundera på vad allt betyder och sedan längta tills andra spelet kommer ut och få reda på vad det betyder

:)

Så jag kan inte bara lägga mig i Animus igen och köra Free Roam. Jag hade till exempel inte hittat alla flaggor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
För mig var det E.

Pröva E. Om du har det på PC.

Har det till Xbox 360. :)

EDIT: Hittade rätt knapp, nu kan jag använda

animus

igen. Det förvånar mig att spelet var så kort, hade räknat med en mer storslagen och lång upplevelse. Snacka om överhypat spel, men kul är det! :(

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...