Jump to content

"Bliparna! försvinner


Renard
 Share

Recommended Posts

Hej svejs!

Ibland när jag kör MP så försvinner punkterna som markerar var de andra spelarna är på kartan. Detta händer oftast bara när jag kommer i närheten av tex en grön prick, men jag ser med mina egna ögon att grön gubbe springer omkring precis framför mig. Varför försvinner hans prick från kartan?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej svejs!

Ibland när jag kör MP så försvinner punkterna som markerar var de andra spelarna är på kartan. Detta händer oftast bara när jag kommer i närheten av tex en grön prick, men jag ser med mina egna ögon att grön gubbe springer omkring precis framför mig. Varför försvinner hans prick från kartan?

Hosten får välja inställningarna för allting innan spelet börjar. Bland allting finns blips.

Man kan välja on, off eller 'close'. Med 'close' menas att blipsen bara syns när man är nära en annan spelare. Var det det du menade?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hosten får välja inställningarna för allting innan spelet börjar. Bland allting finns blips.

Man kan välja on, off eller 'close'. Med 'close' menas att blipsen bara syns när man är nära en annan spelare. Var det det du menade?

Snarare tvärtom. Jag kan se att tex grön gubbe befinner sig tre gator upp. Men när jag står typ 10 meter från honom så försvinner hans blip. Men när han sticker så dyker hans blip upp igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snarare tvärtom. Jag kan se att tex grön gubbe befinner sig tre gator upp. Men när jag står typ 10 meter från honom så försvinner hans blip. Men när han sticker så dyker hans blip upp igen.

Det är inte möjligt att det finns en sådan inställning också då? Men vad gör det förresten för skillnad? När du kommer nära så borde du ju kunna se honom ändå, så då borde du väl inte bry dig om blipsen?

Jag menar, det måste ju finnas saker som skulle kunna ha varit mycket värre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Det händer massor när det gäller MP. För mig blev det en massa buggar. Ibland såg man en bil åkande av sig själv och ingen som kör. Sen har det hänt för mig att jag ska sno en bil (men en människa i), men då går det inte. Sen har bilar hackat fram och tillbaka. En bil åker upp för en backe, sedan börjar det om från början, sen motorcyklar likadant, sedan spelarna som är på ett ställe, och helt plötsligt är dom någon helt annan stans... usch, jobbigt, men kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...