Jump to content

Firefox, mest besökta


BroDD
 Share

Recommended Posts

Har tydligen fått senaste versionen av firefox nu (utan att jag installerat :ph34r: ) och nu under adressfältet, så finns det en ful knapp "mest besökta" och den ligger och tar upp typ 1 cm av skärmen där jag skulle kunna se mer utav sidorna jag är inne på.

Hittar ingenstans där man kan ta bort det, och nu undrar jag om det går? Hur? Går det ens? :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Testade att göra som du sa Raven, men då försvann bara själva "mest besökta" knappen, hela den långa grå raden är kvar :/

Det röda är alltså det jag vill få bort, ser så otroligt fult och dumt ut

post-7116-1242763795_thumb.jpg

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tydligen fått senaste versionen av firefox nu (utan att jag installerat :lol: ) och nu under adressfältet, så finns det en ful knapp "mest besökta" och den ligger och tar upp typ 1 cm av skärmen där jag skulle kunna se mer utav sidorna jag är inne på.

Hittar ingenstans där man kan ta bort det, och nu undrar jag om det går? Hur? Går det ens? :/

Du kan inte ha försökt speciellt mycket, det är ju bara att högerklicka på den och klicka på 'ta bort'.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har testat allt möjligt där nu, men hittar inget som får bort den..

Den fanns inte där förut, utan kom när FF uppgraderade sig själv :/

Har provat det Raven sa, men allt som hände var att själva "mest besökta" knappen försvan från den gråa raden :lol:

post-7116-1242765678_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...