Jump to content

Detaljer för kommande DLC-pack (#2)


VickeX
 Share

Recommended Posts

Boxart för Episodes Of Liberty City avslöjad.

episodesfromlibertycity_cover_1126528_0.jpg

Och jag som hade tänkt köpa TBoGT online. Nu känns det som om jag måste köpa den här bara för att det är så snyggt. Men jag tror att jag gör som jag planerat först istället. Köper det nu online och så någon gång när jag har råd slösa pengar på EPisodes of LC.

Editzors:

Så trailer för EFLC kommer om mindre än en timme. Och "You'll always be the king of this town" är dess titel. Can't fucking wait! :mf_doof:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Boxart för Episodes Of Liberty City avslöjad.

episodesfromlibertycity_cover_1126528_0.jpg

Och jag som hade tänkt köpa TBoGT online. Nu känns det som om jag måste köpa den här bara för att det är så snyggt. Men jag tror att jag gör som jag planerat först istället. Köper det nu online och så någon gång när jag har råd slösa pengar på EPisodes of LC.

Editzors:

Så trailer för EFLC kommer om mindre än en timme. Och "You'll always be the king of this town" är dess titel. Can't fucking wait! :innocent:

OH MY GOD FY SATAN VAD SNYGGT DET ÄR OCH ALLTING VI FANS SPEKULERAT I ÄR RÄTT. FIGHTCLUBS. OCH ALLA UNDERBARA UPPDRAG. KÄNSLAN, HUMORN. WOW. Caps är befogat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Boxart för Episodes Of Liberty City avslöjad.

episodesfromlibertycity_cover_1126528_0.jpg

Och jag som hade tänkt köpa TBoGT online. Nu känns det som om jag måste köpa den här bara för att det är så snyggt. Men jag tror att jag gör som jag planerat först istället. Köper det nu online och så någon gång när jag har råd slösa pengar på EPisodes of LC.

Editzors:

Så trailer för EFLC kommer om mindre än en timme. Och "You'll always be the king of this town" är dess titel. Can't fucking wait! :innocent:

Bara för X360? eller är det också till ps3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

såg nyss trailern och allt jag har att säga är OMG!!!

måste se den igen

EDIT: @skotten, nej det kommer inte att komme till PS3

EDIT2:verkade som att en av bilarna hade nitro, bil costumization? ^_^

:innocent:

Viggooo. Puss kram. Är "devistated" efter idag och att skolan ska lägga ner. Ja. Nitro är det inte säkert att den hade. Men mycket troligt. För bilarna hade annorlunda features även om de var samma bilar. Med features menar jag grill, sidospoilers och vents. Så ja mest troligt så är det så att det kommer att gå att kostumisera.

Och fightclubs som alla trodde skulle komma. Älskar den delen i trailern. Och låten är bra också. Eric Prydz. =D

ÄLSKAR Humorn i den här samtidigt som seriositeten. Viggo, vad säger du nu om SR2? :angry:

Den typen av uppdrag vi verkar komma få i mängder som är lite mer fun fun over the top action sjuka roliga är den av typen vi ser i Saints Row. Men de känns som om de kommer bli mer välgjorda. Oh god. Jag är helt jätteöverlycklig samtidigt som jag tycker att allting suger...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du säker på att bara du fått trailern? Kan mycket väl vara alla som gör det

Vad är det mer dig idag? Jag förstår knappt vad du skriver.

De syns på deras sida vilka tweets de gjort.

http://twitter.com/RockstarGames

Edit: For future purposes, if twitter stays up and R* doesn't delete the tweet:

http://twitter.com/RockstarGames/status/3693552826

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meet: Tony Price

http://www.youtube.com/watch?v=DJMTp_lGw4k

Ser sjukt bra ut! :huh:

Jupp.

Det var lite konstig tid de släppte den på dock. Väldigt tidigt på morgonen.

Anywho. Vet ni vart Hercules är? :( Det är nattklubben man får se. Den är nästan precis mellan Pay 'N Spray och Bahama Mamas i mitten utav Algonquin (fast på den västra sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jupp.

Det var lite konstig tid de släppte den på dock. Väldigt tidigt på morgonen.

Anywho. Vet ni vart Hercules är? :huh: Det är nattklubben man får se. Den är nästan precis mellan Pay 'N Spray och Bahama Mamas i mitten utav Algonquin (fast på den västra sidan.

Jag tror att jag vet var du menar, kommer att vara skitnice att hänga där inne! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att jag vet var du menar, kommer att vara skitnice att hänga där inne! :mf_doof:

Du vet att Hercules är Gayklubben, right? Jag tror att det kommer att vara en grymt skön stämmning i alla klubbar. Mycket humor i Hercules skulle jag tro. Och då menar jag roliga kommentarer från npc's och roliga bögiga dancemoves.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...