Jump to content

yxa eller köttyxa


skribb
 Share

Kolla min post först  

85 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 220
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

inte så, en kille hjälpte mig (det gäller att hitta rätta namnet på animationen)

säg nåt annat vapen ni vill att man ska sitta med så kanske jag fixar det!

SNAJPER med röd lasjergrej, och man ska inte se den där runda cirkeln. Bara när han hukar sig ner och siktar me snajpern! Så ser man en röd punkt eller ett sikte, typ. De skulle va coolt! :teehee:

Jag kanske inte förklarade så tydligt, men ja hoppas ni fattar va ja menar. :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

inte så, en kille hjälpte mig (det gäller att hitta rätta namnet på animationen)

säg nåt annat vapen ni vill att man ska sitta med så kanske jag fixar det!

Fixa så att man kan springa med M16, jag vet att det redan finns en sån mod men det ser så fult ut när han håller vapnet med bara en hand. Det vore snyggare om gubben höll vapnet som vanligt men kunde springa samtidigt.

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fixa en j*vligt fet shotgun som typ en spas5658 med sk*tlång räckvidd och en normal kulspridning alltså inte en sån som i gta3 eller doom. ;)

Gärna så att killen tappar alla kroppsdelar när man träffat han på nära håll. :teehee:

Går det att fixa så att fienden kan tappa flera kroppsdelar av en icke-explosiv orsak. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fixa en j*vligt fet shotgun som typ en spas5658 med sk*tlång räckvidd och en normal kulspridning alltså inte en sån som i gta3 eller doom. ;)

Gärna så att killen tappar alla kroppsdelar när man träffat han på nära håll. :teehee:

Går det att fixa så att fienden kan tappa flera kroppsdelar av en icke-explosiv orsak. :P

jag har avsågad shotgun de e lugnt grymmare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fixa så att man kan springa med M16, jag vet att det redan finns en sån mod men det ser så fult ut när han håller vapnet med bara en hand. Det vore snyggare om gubben höll vapnet som vanligt men kunde springa samtidigt.

det går tyvärr inte, eftersom man bara kan springa med pistol och uzi, så blir M16 samma sak. det är animationen som gör så att man kan springa, om man inte byter animationen så kan man inte springa. tror jag i alla fall...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

igår så hände det oundvikliga (för min dator iaf)

min hdd kraschade, så jag fick formatera om datan och installera om massa program

när jag hade installerat typ hälften av alla program jag ville ha så krashade hddn igen.

så jag formaterade igen och...när jag kommer hem idag ëfter skolan så ska jag fixa den ordentligt, så jag är inte så säker på om jag kan arbeta på min mod på ett tag framöver...produktionen har lagts på vänt :teehee:

men, räds icke, ty den skall återkomma :P

JAG LOVAR ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...