Jump to content

yxa eller köttyxa


skribb
 Share

Kolla min post först  

85 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Förbered er på ett klart och uppladdat demo klockan 17.00 om inga problem kommer i vägen (att tillexempel min hdd kraschar för tredje gången -_- )

Det kommer att innehålla:

Alla nya vapen (Yxa, Magnum, ny uzi, avsågad shotgun, ny ak47, ny m16, springfield sniper, ny rocketlauncher, ny eldkastare, napalm, pipe bomb)

Nya gubben

Ducka med pistol

Senare så kanske jag lägger till lite mer, men ovanstående är vad ni bör förvänta er.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 220
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

-_-:lol:

Ladda ner demot här.

Om ni blir besvikna eller har problem (har inte hunnit testa det tyvärr) så skicka ett PM eller skriv här i topicen vad ni är besvikna på/har problem med.

Var noga med att läsa 'läs mig' innan ni installerar för att reducera antalet problem.

:wub::huh:

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo den funkade visst fast han satte sig inte ner så jag trodde det va fel. Jag ser att du har snott några vapen från VC moden. -_-

Jägaren: Skribb kommer antagligen vara borta i en timme.

vapnen har The CanadaMan och The Un-American gjort. VC modden snodde vapnena från dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...