Jump to content

Klara "Cleaned The Mean Streets"?


Vice.
 Share

Recommended Posts

Uppdraget för att få trofee:

Cleaned The Mean Streets

Capture 20 criminals through the police computer. 20

After you complete "Crime and Punishment" you will have access to police computers. When you enter a police car, and are parked, press to open up the police's computer. In there you will see a menu to "View Current Crimes." This is going to be your classic Vigilante mission that we've all grown to love. The best part is, they no longer have to be done all at once, you can take your merry time and do them at your leisure.

Jag har tagit alla most wanted på de två första öarna. 20 st och fick ingen trofe. Jag har dödat minst 20 st genom att välja pågående brott, men får inget där heller. =/

Vad gör jag för fel?

Edit: jag tror jag har klarat Crime and Punishment. Det är väl det uppdraget då man skall få använda en polisdator för första gången? Man skall skriva in ett namn och hitta personen?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppdraget för att få trofee:

Cleaned The Mean Streets

Capture 20 criminals through the police computer. 20

After you complete "Crime and Punishment" you will have access to police computers. When you enter a police car, and are parked, press to open up the police's computer. In there you will see a menu to "View Current Crimes." This is going to be your classic Vigilante mission that we've all grown to love. The best part is, they no longer have to be done all at once, you can take your merry time and do them at your leisure.

Jag har tagit alla most wanted på de två första öarna. 20 st och fick ingen trofe. Jag har dödat minst 20 st genom att välja pågående brott, men får inget där heller. =/

Vad gör jag för fel?

Edit: jag tror jag har klarat Crime and Punishment. Det är väl det uppdraget då man skall få använda en polisdator för första gången? Man skall skriva in ett namn och hitta personen?

nej första uppdraget man söker genom en polisdator är seek and destroy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej första uppdraget man söker genom en polisdator är seek and destroy.

Så det kan vara därför? Men samtidigt, jag kommer ju in i datorn om jag snor en polisbil? Och kan göra uppdragen? Måste jag vänta tills jag får det uppdraget innan jag kan få trofeen? Vart får man det uppdraget?

Du måste göra på den tredje ön också.

Varför skulle det ha nån betydelse VAR jag tar brottslingar? Brottslingar som brottslingar, det står ju inget om 3:e ön?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det kan vara därför? Men samtidigt, jag kommer ju in i datorn om jag snor en polisbil? Och kan göra uppdragen? Måste jag vänta tills jag får det uppdraget innan jag kan få trofeen? Vart får man det uppdraget?

Varför skulle det ha nån betydelse VAR jag tar brottslingar? Brottslingar som brottslingar, det står ju inget om 3:e ön?

Man måste ta 20 brottslingar på alla 3 öar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan dock inte använda datorn förens man har klarat uppdraget "Seek and Destroy".

Och det måste vara det där uppdraget där man använder datorn första gången. Kommer ganska i början på spelet. Det har jag gjort.

Ingen vidare beskrivning tyvärr, det är 20 på alla öar som gäller. Pallade inte köra det när jag upptäckte det.. :)

Man måste ta 20 brottslingar på alla 3 öar.

Men vaf*n!? Hur vet man hur många man gjort på varje ö då? För det är INTE most wanted man skall ta, de finns det bara 10 av på varje ö

Kan ju inte vara 20 på VARJE ö! Det står ju i guiden "When you select a current crime on your computer, a red GPS beaon will appear on your map taking you to the offender. Eliminate them, and then repeat with 19 more offenders of peace and justice."

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cleaned the mean streets kräver bara att du håller på tills du får trofén. Man behöver inte göra det nån speciell stans, vad jag minns. Jag tog nästan alla på Algonquin tror jag.

Manhunt kräver däremot 10 på varje ö, vilket går fortare än man tror och är jäkligt roligt. För min del kunde det gärna varit mycket större.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...