Jump to content

Personer som får Chuck Norris att blekna


chucky.swe
 Share

Recommended Posts

Ja, nu tänker ni nog följande: Öhm, vad i glödheta helvete? Finns väl inget samtalsämne om detta? Nej, kanske inget konkret, därför landar den i Loungen! En alldeles strålande idé enligt mig! :)

Finns det några som får Chuck Norris? Soldater och civila, spelar ingen roll! Eller kanske någon ni bara vill skriva om? Det svenska civilkuraget måste ju iallafall sträcka sig lite över Chuck! Kanske någon kamrat som räddat er någon gång?

Jag kan väl ta och skriva om den svenska brandmannen Lasse Gustavsson som med sina kamrater åkte rakt in i en levande bomb och blev helt förstörda, någon sjuk jävel hade satt dynamit på röret där propanet flödade och när röret sprängdes späddes propanet ut med luft och antändes och brandmännen blev mördade på ett mycket olustigt sätt.

"Håret knastrar när det bränns av och det bubblar i hörselgången när öronen smälter" Lasses egna ord, tänk er ångesten över att brinna upp och inte kunna göra något.. Och sen överleva! Jag dör ju hellre än överlever det här.

Ta er i nackskinnen och nominera någon hjälte!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan väl ta och skriva om den svenska brandmannen Lasse Gustavsson som med sina kamrater åkte rakt in i en levande bomb och blev helt förstörda, någon sjuk jävel hade satt dynamit på röret där propanet flödade och när röret sprängdes späddes propanet ut med luft och antändes och brandmännen blev mördade på ett mycket olustigt sätt.

"Håret knastrar när det bränns av och det bubblar i hörselgången när öronen smälter" Lasses egna ord, tänk er ångesten över att brinna upp och inte kunna göra något.. Och sen överleva! Jag dör ju hellre än överlever det här.

Mor min behandlade han på sjukhuset efter olyckan. Han ska tydligen ha skrivit om henne i sin bok också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om jag borde skämmas, men jag har aldrig fattat det här med Chuck Norris. Vad är det som är lustigt? Varför drar alla skämt om hur bra han är?

Var vänlig att förklara, någolunda seriöst...någon? :w000t:

precis som hasslehoff

det är helt enkelt skit skoj!! :w000t: :w000t: :w000t: :w000t: :w000t: :w000t: :w000t: :w000t: :w000t: :w000t:

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roligaste är att folk som skämtar "Chuck Norris" hit "McGyver" dit knappt har sett något av dessa.

Seriöst, nämn EN Chuck Norris-film ni har sett på rak arm. När kollade ni på McGyver sist? Satans meme-slavar.

Jag brukade kolla på McGyver vid luhchtid typ varje dag, (tror det var på sommarlovet), ganska bra underhållning faktiskt. :lol:

Drar aldrig Chuck Norris/McGyver-skämt dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roligaste är att folk som skämtar "Chuck Norris" hit "McGyver" dit knappt har sett något av dessa.

Seriöst, nämn EN Chuck Norris-film ni har sett på rak arm. När kollade ni på McGyver sist? Satans meme-slavar.

Förra veckan kollade jag faktiskt på avsnitt 1-6 på Macgyver s02! Har nämligen de samlade boxarna :lol: Köpta!

Chuck Norris filmer, hmm! Jadu, har inte sett många om ens en!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...