Jump to content

GTA IV och NPC barn?


ErikCBR
 Share

Recommended Posts

Jag vet att det inte ska finnas barn i spelet, men är ändå osäker.

Jag åkte bil förbi några radhus i närheten av tvättstället man kan råna, som ligger längre ner på samma gata som internetcafét på första banan ligger. Då sprang det ner en massa barn/ungdomar från ett av husen som skrek och skratta. Sen kom en gubbe efter och skrek "RUN AWAY..." eller något liknande.

Om det inte var barn som sprang ut så måste det ha varit dvärgar som inte kommit in i målbrottet. Detta skedde typ i början av spelet, har inte hänt någon gång mer. Jag spelar pc versionen om någon ville veta.

Men jag tvivlar själv på det här, men det var seriöst en massa något kortare människor som sprang, skrek och skratta, sen kom en äldre gubbe ut och skrek.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag menar, om detta nu hände, varför fan tryckte du inte på F2 och slängde upp ett klipp på det? Eller tog ett screen? :)

Jag hade fått spelet typ 2 dagar tidigare. Hade inte lärt mig det riktigt.

Men som han över mig sa, det är antagligen p.g.a lutningen, jag åkte ju nerför där. Skrattet kan ha varit från radion och människorna sprang kanske för att jag körde på fel sida vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...