Jump to content

Colin McRae DiRT 2


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Men idiot, vi vet.

Lite vettigare inlägg får du komma med. Dom har redan gått igenom det där.

nu väntar jag på att du ska säga "kommer från rätt käft"

Haha, du har verkligen svårt att gå vidare va? Fortfarande lika roligt meningslöst att hugga på bara de individer du har något otalt med, varje gång du får chansen? Men är det den nivån du är på så be my guest.

Tror du att han kan skriva något vettigt? Allt jag ser ifrån honom är skit, aldrig något vettigt!

Lajnux och jag var över det där så varför kommer du och kritiserar det nu? Tänk lite innan du lägger dig in i en diskussion!

Sluta rid på vågen av vad MyStiC skrev, och om du själv inte kan ta att bli kritiserad så bör du ju tänka längre av vad näsan räcker när du själv börjar göra det.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha, du har verkligen svårt att gå vidare va? Fortfarande lika roligt meningslöst att hugga på bara de individer du har något otalt med, varje gång du får chansen? Men är det den nivån du är på så be my guest.

Sluta rid på vågen av vad MyStiC skrev, och om du själv inte kan ta att bli kritiserad så bör du ju tänka längre av vad näsan räcker när du själv börjar göra det.

Är det roligt att sparka på dom som ligger ner tycker du, Herr Eudoros?

Snarare är det du som bör tänka min unge man, då det var redan en diskussion som var avklarad långt innan du skulle lägga näsan i blöt. Så skärp dig istället och knip. Sparka inte på dom som redan ligger ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att de som just sitter med Colin McRae eller andra bilspel och programmerar fysiken i ett bilspel har rätt bra koll på vad som händer och inte händer i en bil.

Kanske, men hur många programmerare tror du egentligen har rattat en rallybil på riktigt? Nu är väl iofs Colin McRae-serien en simulator men still, killen borde ju ha haft rätt bra koll på hur bilarna ska kännas... Bara för att du kan programmera realistisk fysik så betyder det ju inte att du vet exakt hur, låt oss säga, en Subaru Impreza känns att köra.

Saxat från Wikipedia:

"The series is named after the late World Rally Championship driver Colin McRae, who provided technical advice during development."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det roligt att sparka på dom som ligger ner tycker du, Herr Eudoros?

Snarare är det du som bör tänka min unge man, då det var redan en diskussion som var avklarad långt innan du skulle lägga näsan i blöt. Så skärp dig istället och knip. Sparka inte på dom som redan ligger ner.

Vad kommer det här med att någon ligger ner ifrån? Jag menar, du säger åt alla andra att de inte är så mycket bättre och att folk käftar och "sparkar på folk som ligger ner" men du tar varje tillfälle du får och sticker in nosen och letar efter bråk.

Get a grip.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen är det därför dom har så man kan ställa in bilen också för varje tävling som kommer.

Sen till Juster har du testat att ställa in styrningen också när du kommer i kurvor? Vet att det ska finnas sån funktion. Sen tror ja de har gjort så det ska vara svårt att styra bara för att det ska kännas mer realistiskt i spelet jag får otroligt sköna vibbar när ja kommer i hög fart sen när man sladdar i kurvan när man får in en perfekt sladd i själva kurvan :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad kommer det här med att någon ligger ner ifrån? Jag menar, du säger åt alla andra att de inte är så mycket bättre och att folk käftar och "sparkar på folk som ligger ner" men du tar varje tillfälle du får och sticker in nosen och letar efter bråk.

Get a grip.

Oh jeez.

Jag frågade Eudoros varför han ska hoppa på Joe Dirt när diskussionen redan var över, grejen är den att killen vågar aldrig "sätta igång" något själv. Och om han nu inte kunde komma med något bättre, så kan han lika gärna knipa.

Ja, jag stör mig på Eudoros, men inte på det sättet som han tror, jag har släppt den där skiten som vi bråkade om förut. Jag blir sur över att han tror att han är bättre än vad han egentligen är.

Puss. :naughty:

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det roligt att sparka på dom som ligger ner tycker du, Herr Eudoros?

Snarare är det du som bör tänka min unge man, då det var redan en diskussion som var avklarad långt innan du skulle lägga näsan i blöt. Så skärp dig istället och knip. Sparka inte på dom som redan ligger ner.

Haha, ja, för att tillrättavisa någon jag tyckte sparkade på en som ligger/låg är ju verkligen att gå ett steg för långt. Om du sedan fått för dig att jag bara hoppar på redan påbörjade diskussioner och inte vågar starta något själv så får du mer än gärna göra det, vad din åsikt är angående det och vad katter skiter intresserar mig ungefär lika mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...

BUMP!

Det har kommit en drös med nyheter bland en av dom att spelet kommer stödja DirectX 11 spelet kommer bli försenat just för PC versionen bara för att dom ska hinna få ordning på DX11 som dom håller på och testar. Spelet i sig ser ganska nice ut och hoppas verkligen på ett lyckat DiRT 2 nu synd att Colin McRae kommer inte få njuta av detta spel nu som kommer :doh:.

Om vi ska nu åter till nyheten så har det släpps 4 nya filmer samt en ny film från förra veckan där dom visar ett varv runt Battersea Power Station ett gammalt värk i London.

Taget från FZ.se

I verkliga livet undviker man gärna lerpölar och annat som kan skita ner bilen, finns det något tråkigare än att skrubba lack? Så är inte fallet i Colin McRae: Dirt 2 där vatten snarare är ett verktyg för att ta kurvor ännu bättre. Spelet kommer också att erbjuda mer än bara klassisk rally, något som demonstreras i de fyra nya videos filmarkivet bjuder på.

I rygg på helgens tillkännagivande av släppdatumet för Colin McRae: Dirt 2 släpptes en ny trailer. Klippet visar ett varv på banan som går i Battersea Power Station, ett gammalt kulturmärkt kolkraftverk i utkanten av London och som du säkert har sett förut då det figurerat på såväl skivomslag och i filmer

Release datumet för PC versionen vill bli 4 december iår och för konsol ägare så kommer spelet den 25 september iår.

Länk till filmer samt bilder finns här:

Filmer

DiRT bilder

Dessutom en ganska rolig nyhet som ni nu kanske vet är att man kommer nu få köra Ken Blocks bil i själva DiRT. Är otroligt taggad för detta spel och ska bli sjukt nice att få köra Ken Blocks bil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommit ytterligare ny film och i filmen får man se själva Ken Block köra DiRT 2, samt så talar han om hur spelet är vad han har sagt lite om spelet att det finns olika sätt att ta sig förbi banor och kurvor om jag fattade det rätt. Han tyckte själv att det var ganska kul och intressant att se sin egen bil och just köra den just på DiRT 2 att han fick en speciell känsla.

Ja detta spel kommer bli fett

Om du lägger någon tyngd i vad en riktig rallyförare har att säga om känslan i Colin McRae: Dirt 2 så är det plattan i mattan till filmarkivet som gäller. Där hittar du ett klipp där fartdåren Ken Block berättar om att köra bil med gamepad istället för ratt.

Filmen går att se här: Ken Block

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...