Jump to content

Colin McRae DiRT 2


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Det faktum att rallyföraren Colin McRae har avlidit hindrar inte utgivaren Codemasters att fortsätta med fler spel som bär hans namn. Nästa år är det dags för ännu ett bilspel för alla smutsdyrkare i form av uppföljaren till det populära DiRT. Enligt spelproducenten Gavin Raeburn har teamet i samråd med McRaes familj kommit fram till att det är fritt fram att använda namnet. DiRT 2 bygger på en upphottad version av EGO-motorn som användes i originalet och GRID. Enligt Raeburn har utvecklarna förbättrat hanteringen av ljus och skuggor, justerat textureringssystemet och optimerat streamingtekniken för att kunna hantera fler detaljer. DiRT 2 kommer att bjuda på ett karriärsläge liknande det i GRID och tävlingar som bygger på X-Games, Dakar Rally och Race of Champions. Lansering blir det någon gång nästa år.

Källor:

FZ

PC Gamer

Bilder:

-----

Själv så ser jag fram imot detta spel :confused: Jag har alltid gillat Colin McRae samt hans spel också klart en av mina bästa förare. Själv tror ja att uppföljaren är till för att hedra den bort gående Colin McRae. Det ska bli ganska kul att få testa 2:an gillade verkligen 1:an det var rätt så svårt ändå och gillar utmaningen man fick i DiRT 1

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Gud tikki, du måste lära dig hur punkt fungerar och när den ska användas, sedan skriva fulla ord och inte bara ja för jag och sedan inte använda ord du inte vet vad dom betyder :w000t:

----------------------------------------------

Som sagt, detta spel ser faktiskt rätt lovande ut, hoppas dock dom har ändrat krasch motorn... Motorer ska inte fungera när dom är formade efter ett träd :w000t:

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är inte riktigt rätt person att rätta någon på det viset. Har sett en hel drös med fel från din sida.

Kanske det, men jag stör mig riktigt på andra som skriver fel m.m, om någon rättar mig så försöker jag bättra mig men det försöker inte han, det har gått ett flertal diskussioner om hur han skriver och nu är jag skit irriterad på det, alla trådar han skapar... Det blir för mycket för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske det, men jag stör mig riktigt på andra som skriver fel m.m, om någon rättar mig så försöker jag bättra mig men det försöker inte han, det har gått ett flertal diskussioner om hur han skriver och nu är jag skit irriterad på det, alla trådar han skapar... Det blir för mycket för mig.

Grabben har dyslexi, svårt att fatta eller? Det är ingenting han gör frivilligt, dumfan.

Edit: Felstavning, ma' bad.

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är säker på att han har tagit upp ett flertal gånger när folk hackar på honom att han har problem med att stava och forma meningar men även att han har dyslexi.

Okej, jag ber om ursäkt nu om det är så att han har dyslexi men sedan så har inte dyslexi något med att han inte förstår ett ord eller att han skriver för mycket förkortningar som till exempel ja istället för jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men idiot, vi vet.

Lite vettigare inlägg får du komma med. Dom har redan gått igenom det där.

nu väntar jag på att du ska säga "kommer från rätt käft"

Tror du att han kan skriva något vettigt? Allt jag ser ifrån honom är skit, aldrig något vettigt!

Lajnux och jag var över det där så varför kommer du och kritiserar det nu? Tänk lite innan du lägger dig in i en diskussion!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror du att han kan skriva något vettigt? Allt jag ser ifrån honom är skit, aldrig något vettigt!

Lajnux och jag var över det där så varför kommer du och kritiserar det nu? Tänk lite innan du lägger dig in i en diskussion!

Kan kan han väl, bara att han inte gör det så ofta.

För att han vill vara k00lboi och vara tuff och hacka på dom som har fel. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...