Jump to content

Ny Patch släppt!


Juster
 Share

Recommended Posts

http://www.gta4.net/news/index.php

The patch promised by Rockstar Games last Saturday is now available. Start your game and connect to LIVE to trigger the download. The patch is 32.6MB, takes a few minutes to install, and contains a variety of fixes including the following:

A fix to the crash after legal screen that some German customers were reporting.

Numerous improvements to the video editor: Smarter naming of videos, improved rendering quality, better fx during replays.

Fix to bowling while using certain sensitive mice.

Fix for ATI 1900 shadows.

Overall savings to memory.

Graphic improvements to particle systems and mirrors.

Multiplayer character settings are preserved.

Support for DirectInput controllers.

Rockstar have stated on our forum that they are "going to keep supporting GTA IV PC for a long time," and that we can "expect additional fixes/improvements in the future."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.gta4.net/news/index.php

The patch promised by Rockstar Games last Saturday is now available. Start your game and connect to LIVE to trigger the download. The patch is 32.6MB, takes a few minutes to install, and contains a variety of fixes including the following:

A fix to the crash after legal screen that some German customers were reporting.

Numerous improvements to the video editor: Smarter naming of videos, improved rendering quality, better fx during replays.

Fix to bowling while using certain sensitive mice.

Fix for ATI 1900 shadows.

Overall savings to memory.

Graphic improvements to particle systems and mirrors.

Multiplayer character settings are preserved.

Support for DirectInput controllers.

Rockstar have stated on our forum that they are "going to keep supporting GTA IV PC for a long time," and that we can "expect additional fixes/improvements in the future."

Installerade denna patch och efter det kan jag inte längre spela spelet. Jag kan gå in i spelet med jag kan inte styra med musen och kameran bara "hänger" och visar rakt upp i taket. Precis som om den vill att man ska spela med handkontroll, som även ikonerna visar i pausmenyn. Rör jag på musen ändrar det sig till tangentbord. Hur kan man ändra på detta? Provade med en PS2-kontroll till datorn men samma skit...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag fått problem. Efter patchen samt uppdateringen av Microsoft Games for Windows så snurrar bara kameran runt. Jag hade tidigare daemon installerat och trodde det var boven. Har nu formaterat om datorn samt skapat nytt konto. Men vad händer? Hinner inte in i spelet förrens det snurrar igen.

Och JA, jag har en köpt kopia av spelet. Så jäkla tråkigt att man inte kan spela det bara =(

EDIT: Efter 50 min läsande har man nu löst problemet...

Redigerad av Hugobert
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag fått problem. Efter patchen samt uppdateringen av Microsoft Games for Windows så snurrar bara kameran runt. Jag hade tidigare daemon installerat och trodde det var boven. Har nu formaterat om datorn samt skapat nytt konto. Men vad händer? Hinner inte in i spelet förrens det snurrar igen.

Och JA, jag har en köpt kopia av spelet. Så jäkla tråkigt att man inte kan spela det bara =(

EDIT: Efter 50 min läsande har man nu löst problemet...

50 minuters läsande?

Tog mig ungefär 10 sekunder, att kolla igenom de ynka posts som finns i tråden, klicka på länken och se en guide på hur man löser det på några få minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...