Crusader Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 http://image.com.com/gamespot/images/2008/255/952337_20080912_screen013.jpg Handling: Batman har än en gång fångat The Joker och tar honom till Arkham Asylum men väl så rymmer The Joker och tar, med hjälp av sina medfångar, över fängelset. Nu är det Batman som är fånge på Arkham Asylum och den ända som kan stoppa The Joker, om han överlever alla de farliga fällorna, tortyrkammare och kampen mot några av sina värsta fiender. Teaser Ser riktigt lovande ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Oh Noes! Ännu en Crusader-tråd! Detta verkar ganska coolt, gillar grafiken om det är en ingame bild du postade. Orkar inte kolla på videon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 (redigerad) Mest lovande superhjälte spel på länge imo, liksom detta år har The Hulk, Iron Man och Spider Man: Web of Shadows kommit ut och alla dem tra har varit trash. Kan ju hjälpa att spelet inte ska vara baserat efter en ny film but then again det var inte senaste Spider Man heller. Redigerad 10 december, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Woho! Mer Batman Ska definitivt testas när det släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Old School Batman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Förra Batman spelet som släpptes sög våta sockar. Hoppas detta är bättre. Ser så ut faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Serien Arkham Asylum är lätt den bästa serietidningen jag läst. Inte för att jag är bevandrad inom området men kolla hur otroligt snygg den ÄR! http://skullcull.files.wordpress.com/2008/04/arkhamasylum.jpg Hoppas jokern ser lika cool ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 (redigerad) Hoppas jokern ser lika cool ut. Redigerad 11 december, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Förra Batman spelet som släpptes sög våta sockar. Hoppas detta är bättre. Ser så ut faktiskt. Jag tycker LEGO Batman var riktig kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Kommer spelet bara utspela sig på Arkham Asylum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 (redigerad) Kommer spelet bara utspela sig på Arkham Asylum? Tydligen, men vad jag vet från serien och så så ska Arkham Asylum vara ganska stort. Har t.o.m. för mig att den ligger på en ö. Redigerad 11 december, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Tydligen, men vad jag vet från serien och så så ska Arkham Asylum vara ganska stort. Har t.o.m. för mig att den ligger på en ö. Typ. Lite som Alcatras om jag inte minns helt fel. Rätt stort ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 (redigerad) Läste just på wikipdia att hela fängelset kommer gå att utforska i free-roam! Det här blir nog ett köp! Det ser inte lika barnsligt ut som tidigare Batman spel. Jag menar, psyksjukhus, tortyrkammare, fällor, det låter ju inte direkt barnanpassat. Redigerad 11 december, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Läste just på wikipdia att hela fängelset kommer gå att utforska i free-roam! Det här blir nog ett köp! Det ser inte lika barnsligt ut som tidigare Batman spel. Jag menar, psyksjukhus, tortyrkammare, fällor, det låter ju inte direkt barnanpassat. FREE-ROAM!? Det här blir ett självklart köp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Mest lovande superhjälte spel på länge imo, liksom detta år har The Hulk, Iron Man och Spider Man: Web of Shadows kommit ut och alla dem tra har varit trash. Kan ju hjälpa att spelet inte ska vara baserat efter en ny film but then again det var inte senaste Spider Man heller. Sedan så släpptes väl de spelen i samband med att filmerna släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Går det att få tag på serietidningen med samma namn i Sverige? P-C: Var fick du tag på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 30 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Breakout Trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Går det att få tag på serietidningen med samma namn i Sverige? P-C: Var fick du tag på den? Serien finns på ett svenskt piratskepp som ligger i en närbelägen hamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Breakout Trailer Ser lovande ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Breakout Trailer The Joker ser ju sjuk ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts