Jump to content

Hamachi-program


Tweak
 Share

Recommended Posts

Haft massa problem den sista tiden, får en blå pil som pekar neråt - någon som upplever samma sak som mig?

Testat att uppgradera och nedgradera ett flertal gång, flyttat hamachi som högsta prioritet samt haxat med IP-inställningar.

--

"

Cyan_arrow_status_1067423_0.png

A cyan/blue arrow pointing down means that both peers are running the free version, and are connected via a low speed relay (8 Kbps). "

--

Vill ju kunna spela Left4Dead igen. <_<

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GG är skitnajs. Vet inte hur det funkar på "vanliga spel", men jag har kört WC3 och CS över GG utan problem.

I GG till skillnad från Hamashi så finns det som chattrum där man kan leta upp folk att lira med, för att sen starta spelen och man hittar varandra i LAN mode.

Fint! Tror du det funkar med Age of Empires 2? Måste man registrera sig och sådär?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fungerar inte så, inte med nedladdat spel i alla fall. GG Client verkade bara fungera för 1on1-matcher. :o Vilken version av hamachi är bäst?

Jag är också rätt säker på att AoE2 ska funka (din "version" också) oavsett hur många som spelar. Känner ett par som brukar lira det så, även om jag aldrig kunnat vara med på grund av någon port som måste öppnas eller något sånt som jag aldrig orkat fixa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fungerar inte så, inte med nedladdat spel i alla fall. GG Client verkade bara fungera för 1on1-matcher. :o Vilken version av hamachi är bäst?

Jag nedgraderade till 1.0.1.3 för ett tag sen när jag och mina polare fick problem att hitta varandras spel efter det att en ny version släpptes och har iaf inte haft några större problem med den versionen sen dess.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag kört så har det funkat, och alla har suttit med samma mapp (inte äns installerat det på datorn, direkt kopierad från samma källa för alla som spelade).

Mm, då har vi samma version. Vi får det dock inte att fungera, vilket kan bero på att vi är rätt dåliga. Aja, fixar bästa hamachi-versionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...