Jump to content

..


Dusse
 Share

Recommended Posts

Jag har en diger spelsamling här vid min sida som ska förvandlas till pengar och min fråga är då - vart får jag mest? Allihop vill förstås blåsa mig så gott det går, men vilka ger mest pengar? Och går alla med på att lösa in PC-spel (är ganska säker på att GAME gör det i alla fall?)? Ja, frågorna är många och förhoppningsvis har ni svar. Det är pengar jag vill ha, alltså. Om det spelar någon roll vilka spel det är så ser det ungefär ut som följande:

PSP, 2 spel

Football Manager Handheld, Football Manager 2008

PC, 17(+5) spel

Harry Potter och de vises sten, Football Manager 2006, NHL Eastside Hockey Manager 2005, FIFA 2001, Pro Evolution Soccer 5, Euro Racer, Championship Manager 00/01, Championship Manager 01/02, Superbike 2001, Football Manager 2006, Football Manager 2005, Championship Manager 4, Championship Manager 03/04, F1 2001, Football Manager 2007, Football Manager 2008, Football Manager 2008, (Äventyret Flyget, Casper Sagobok, Trodde du ja!, Läsa och Ljuda, Flygande start - Första klass)

Playstation 2, 8 spel

Donald Duck Quack Attack, Grand Theft Auto: San Andreas, Gran Turismo 3, FIFA Football 2002, SSX, Crazy Taxi, FIFA 2001, NHL 2002

Xbox, 13 spel

Project Gotham Racing 2, Amped, Rallisport Challenge, Pro Beach Soccer, Star Wars The Clone Wars, Oddworld Munch's Oddysee, Blood Wake, SSX 3, Dead or Alive 3, Project Gotham Racing, Halo, Pro Evolution Soccer 5, FIFA Fotbolls-VM 2002

Xbox 360, 4 spel

Viva Piñata, UEFA Euro 2008, Forza Motorsport, NHL 09

..plus att det kommer att tillkomma ett gäng The Sims-spel, något Pro Evolution Soccer osv.

Vilka ger mig mest pengar?

Dom tar nog inte in många av dom där eftersom dom är förgammla. Släng ihop ett peket och använda blocket eller tradera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GAME helt klart!

EB kan ge 5kr för ett X360/PS3-spel. :sick:

Seriöst?

Vet själv att dom blåser en så gott det går när man lämnar in, har minnen sen yngre dagar. Men gamestop är inte att rekommendera iaf, har sett många lämna in där o fått skit summer rent ut sagt, dock har dom sin 10 dagars "öppet köp" som är bra men det hjälper ju inte nu, och utöver den så får man inte mycket tillbaka om man kollar priset dom säljer dom för sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...