Jump to content

Snälla Hjälp Mig!


TheBomB
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jag har spelat GTA ViceCity i cirka en vecka och gör nästan bara uppdrag. Men på ett ställ så stannade bara spelet sen kom det fram nåt med ''Skicka Felrapport'' och ''Skicka Inte''. Jag tryckte på ''Skicka Felrapport'' sen stog det att Microsoft hade hittat felet och det ståg att jag skulle ladda ner Patch 1.1 till GTA ViceCity. Jag laddade ner den och sen tänkte jag Patch'a spelet, men det kom kom fram en dialogruta som det typ stog Fel.

Här kan ni titta när det påstod felet. (Bilder)

Jag tryckte på Next här.

aaaaaaaaawh4_1048189_0.png

Jag tryckte på Next här igen.

aaaaaaaaa1sy7_1048189_1.png

Sen kom det fram nåt sånt här.

aaaaaaaaa2or3_1048189_2.png

Vet inte vad jag ska göra. Snälla hjälp mig snabbt ! :)

Väntar på eran hjälp.

Tack i förand...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis hade spelet på datorn. Jag typ kopierade/brännde filerna till en cd och sen la in cd:n på min dator. Då kopierade jag filerna och klistra in på skrivbordet. Det tog typ 5-10 minuter. Sen kunde jag starta spelet utan cd. Jag har kvar cd:n.

Kan ni berätta liite mer detaljerat hur jag ska göra, för att jag är inte så bra på det här :) .

Tack i förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis hade spelet på datorn. Jag typ kopierade/brännde filerna till en cd och sen la in cd:n på min dator. Då kopierade jag filerna och klistra in på skrivbordet. Det tog typ 5-10 minuter. Sen kunde jag starta spelet utan cd. Jag har kvar cd:n.

Kan ni berätta liite mer detaljerat hur jag ska göra, för att jag är inte så bra på det här :P .

Tack i förhand.

Förts och främst måste du installera Gta VC från orginal CD. För du behöver ORGINAL gtavc.exe. Det du troligen har är NoCd crack :)

Sedan kanske detta ränkas som warez?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...