Jump to content

Steam florat account


Skotten_31
 Share

Recommended Posts

Satte ner mig för ca en halv timme sedan för o köra Css, jag laddar ner steam (har inte kört på ett år) jag skriver in min användarnamn o lösenord.

Så kommer en ruta upp och det står att antingen är användarnamnet fel eller lösenordet, jag är säkert på att användarnamnet är rätt för det är min msn.

Men nu till min fråga, kan jag på något sätt få tillbax mitt account? hade massor av spel

css

cs 1.6

half life1

half life source

half life 2 , episode 1 o 2

team fortress 2

csz

dod 2

gmod 9 ( kostar inget )

Allt de där o lite mer hade jag, kommer inte ihåg min secret password heller :shifty::lol: försökt med steam support fast får ingen hjälp där

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man inte återställa kontot genom att skriva sin E-mail.

Annars så tror jag nog dit konto är finito :(

:(:lol: Jag skriver in att den ska reseta password men måste svara på secret answer, vilken stad jag är född i, jag kommer ihåg att jag skrev in något konstigt bara på skojj :shifty:

Fan va slöseri på allt jag spenderat :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kvar half life :confused: får leta efter de andra.

Räcker med en cd-key som är kopplad till kontot. Fick tillbaka mitt konto som legat i typ 4 år, tog bara en bild på cd-keyn från Half-Life 2, och en lapp där det stod min mail och konto namn, nästa dag hade jag ett mail från steam med nytt lösenord, så det var bara att logga in, sen byta lösenord, sen funka allt perfekt.

Redigerad av Nerheden
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Räcker med en cd-key som är kopplad till kontot. Fick tillbaka mitt konto som legat i typ 4 år, tog bara en bild på cd-keyn från Half-Life 2, och en lapp där det stod min mail och konto namn, nästa dag hade jag ett mail från steam med nytt lösenord, så det var bara att logga in, sen byta lösenord, sen funka allt perfekt.

Really? får testa det imorron :confused::(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Really? får testa det imorron :confused::(

Gör det. Hoppas verkligen att du får tillbaks ditt account. Btw ja har för mig att man kan byta säkerhetsfråga stämmer det? Om det nu stämmer så skotten byt då. Har för mig att ja har kunnat byta säkerhetsfråga fast ja hade glömt bort den

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Jätte glad nu!! Jag testade o kontakta steam support igen och de hjälpe mig.

Jag har nu fått tillbaka alla mina spel!

Steam supporten äger ! :mellow:

Behövde inte skriva in cd key eller något. :shifty:

Kan jag lova!

Jag hade ju problemet med att min CD-key till 1.6 inte fungerade (obruten förpackning)

Gick tillbaka till stället jag köpte spelet på, fick nummret till steam, ringde jag fick säga min key, dom kollade upp vem som hade den key'n, dom gav mig en ny och tog bort den andras konto = WIN \o/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan jag lova!

Jag hade ju problemet med att min CD-key till 1.6 inte fungerade (obruten förpackning)

Gick tillbaka till stället jag köpte spelet på, fick nummret till steam, ringde jag fick säga min key, dom kollade upp vem som hade den key'n, dom gav mig en ny och tog bort den andras konto = WIN \o/

Hur kunde killen få samma cd key som dig?? hade han testat typ 100 stycken :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...