Jump to content

Idozers, I-Doser


Vinnie
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Otroligt intressant. NOT! Det är ju placebo.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Placeboeffekt

Jo, vi har märkt det. Det är fortfarande intressant för vissa. Bara för du inte tycker det är intressant, så betyder det inte att det borde spammas i hela tråden för det.

Öh..? Vad ska man debattera om? Det enda man kan konstantera är att det är placebo och efter det finns det ju inget mer att säga, bevisligen nog iochmed att det är det enda som vi har sagt i den här tråden.

Det finns fortfarande fler element kring I-dozer än bara att det är placebo effekten. Varför är det hype om det? Hur är det skapat? Varför är det skapat? Hur kommer detta påverka framtida droger? Det finns fortfarande massvis med saker att prata om - men ni i princip förstörde det med spam.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns fortfarande fler element kring I-dozer än bara att det är placebo effekten. Varför är det hype om det? Hur är det skapat? Varför är det skapat? Hur kommer detta påverka framtida droger? Det finns fortfarande massvis med saker att prata om - men ni i princip förstörde det med spam.
Ptja. Jag vet inte hur det är med ditt perspektiv på saker och ting, men ur min syn så ser det inte ut som att folk här är intresserade av den här placebogrejen.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja. Jag vet inte hur det är med ditt perspektiv på saker och ting, men ur min syn så ser det inte ut som att folk här är intresserade av den här placebogrejen.

Jag ser det snarare att folk vill vara med på en rolig 'gag' än att skriva något intressant.

Äh, du skäms ju bara för att du gick på det.

Va? Gick på det? Jag har prövat det och i mina öron fungerar det. PLacebo-effekt eller ej, jag gillade det. Jag har inte nekat till att det inte är placebo, jag avskyr bara att folk spammar en tråd som har potential.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser det snarare att folk vill vara med på en rolig 'gag' än att skriva något intressant.
Men vad finns det att skriva som är så jäkla intressant då? Skriv något som är så jäkla intressant då, istället för att klaga på att vi inte tillför tråden något. För du vet väl om att du inte heller tillför ett jäkla piss?

Va? Gick på det? Jag har prövat det och i mina öron fungerar det. PLacebo-effekt eller ej, jag gillade det. Jag har inte nekat till att det inte är placebo, jag avskyr bara att folk spammar en tråd som har potential.
Du är ju knäpp.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad finns det att skriva som är så jäkla intressant då? Skriv något som är så jäkla intressant då, istället för att klaga på att vi inte tillför tråden något. För du vet väl om att du inte heller tillför ett jäkla piss?

Jag försöker i alla fall. Jag har redan postat förslag om vad som kan pratas om, men allt som görs är ju att klagas på. Jag skiter i det här, låt tråden brinna i helvetet om det är så. Jag skiter fullständigt i det här, jag försökte i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Otroligt intressant. NOT! Det är ju placebo.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Placeboeffekt

Idiot.

:(

Idiot.

Äh, du skäms ju bara för att du gick på det.

Idiot.

Men vad finns det att skriva som är så jäkla intressant då? Skriv något som är så jäkla intressant då, istället för att klaga på att vi inte tillför tråden något. För du vet väl om att du inte heller tillför ett jäkla piss?

Du är ju knäpp.

Knäpp idiot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försöker i alla fall. Jag har redan postat förslag om vad som kan pratas om, men allt som görs är ju att klagas på. Jag skiter i det här, låt tråden brinna i helvetet om det är så. Jag skiter fullständigt i det här, jag försökte i alla fall.
Du skrev frågor ja, men aldrig någon egen åsikt. Eller jo, en, att du tror på att det fungerar... och det var ju en bra konversationsstartare. Jag accar att du skiter i tråden. Du har ju inte skrivit så mycket vettigt (men du är ju hög, så kanske finns anledning).
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skrev frågor ja, men aldrig någon egen åsikt. Eller jo, en, att du tror på att det fungerar... och det var ju en bra konversationsstartare. Jag accar att du skiter i tråden. Du har ju inte skrivit så mycket vettigt (men du är ju hög, så kanske finns anledning).

Åh, haha. Jag har haft en egen åsikt, men du verkar ju så 100% fast på att det inte fungerar alls och är så fixerad vid att trolla i tråden att du inte läser. Jag kanske inte har skrivit mycket vettigt - men jag har åtminstånde försökt att hjälpa trådens syfte till skillnad från dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skrev frågor ja, men aldrig någon egen åsikt. Eller jo, en, att du tror på att det fungerar... och det var ju en bra konversationsstartare. Jag accar att du skiter i tråden. Du har ju inte skrivit så mycket vettigt (men du är ju hög, så kanske finns anledning).

Grejen är ju den att det fungerar. Kanske inte som ett riktigt drogrus. Men det fungerar, och jag gillar det.

Så testa det innan du yttrar dig, troll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul spam..

Placebo och placebo.. det är ju meningen att man ska känna något. Bara positivt att få en placeboeffekt och må himmelskt utan några som helst skador på kroppen så som andra droger ger. Skulle bli pissglad om jag fick ett rus, placebo eller inte.

Testa det då, vetja. Nu är du i alla fall medveten om att om du känner något, är det bara för att du har intalat dig själv att du vill känna något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

No need att börja grina när andra spammar i en tråd du gillar då du agerat exakt likadant själv gentemot ett flertal andra.

För att?

Håll käft istället, du har ändå inget syfte i den här tråden.

Jag berättar åtminstonde att det fungerar, på ett eller annat sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, haha. Jag har haft en egen åsikt, men du verkar ju så 100% fast på att det inte fungerar alls och är så fixerad vid att trolla i tråden att du inte läser. Jag kanske inte har skrivit mycket vettigt - men jag har åtminstånde försökt att hjälpa trådens syfte till skillnad från dig.
Peka ut dina åsikter är du snäll. Jag har inte läst någon åsikt mer än att du tycker att det fungerar och att du tror att den här tråden har potential. Vilket den inte har. Men jag borde ju ha anat hur det skulle bli när du skrev det här:

EDIT: Jag och Mystic håller på och fixar. Skall testas.

Så testa det innan du yttrar dig, troll.
Du är MyStiC men jag svarar ändå. Jag kan ju säga att jag testade det förra gången det var uppe här på forumet och det fungerade inte. Det är inte min åsikt utan min upplevelse av den här skiten som inte fungerar. Jävla noll koll-troll.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är MyStiC men jag svarar ändå. Jag kan ju säga att jag testade det förra gången det var uppe här på forumet och det fungerade inte. Det är inte min åsikt utan min upplevelse av den här skiten som inte fungerar. Jävla noll koll-troll.

Du är Maimstream, det mest patetiska trollet på forumet som har haft sex med okka, men jag svarar ändå.

Antagligen var du dum nog att försöka utan hörlurar, eller lyssnade på något sämre test som var rippat till .mp3 med försämrad ljudkvalitet.

Jag var skeptisk som fan till det när jag hörde om det, men sen testade jag åtminstonde och jo, det fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är Maimstream, det mest patetiska trollet på forumet som har haft sex med okka, men jag svarar ändå.

Antagligen var du dum nog att försöka utan hörlurar, eller lyssnade på något sämre test som var rippat till .mp3 med försämrad ljudkvalitet.

Jag var skeptisk som fan till det när jag hörde om det, men sen testade jag åtminstonde och jo, det fungerar.

Bra comeback. Känner mig ägd på den dryga fronten.

Antagligen är du dum nog att inte fatta att jag testade med deras programvara och hörlurar. Hora. Det fungerade inte. Slyna. Hade det fungerat så hade jag också vara en idiot.

Förlåt för segt svar. Jag var tvungen att lirka ur okka vilka andra han har haft sex med, bara så att jag vet HUR patetisk jag är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...