Jump to content

Huskurer


IceCandy
 Share

Recommended Posts

Yo. Jag behöver hjälp.

Jag har sprutlackerat toaletten i åtta dagar nu, och levt på enbart blåbär, majsmjöl, potatismjöl, skorpor, äpplen, bananer, té och piller dom senaste fyra dagarna. Står på olika hemsidor att det skall funka perfa och man efteråt inte kommer kunna skita på en hel vecka. Men näe, jag bajsar fortfarande lika mycket som en häst och det har inte lindrat ett dyft.

Vill ha tips på andra huskurer att prova på. Gärna något ni själva vet fungerar.

Sen får ni gärna komma med huskurer som kan bota andra krämpor också, speciellt efter att mitt problem är löst. ^_^

Sen kan jag ju säga att NEJ, detta är inget som dök upp efter en utlandsresa heller. Däremot är det ett problem som dyker upp då och då utan att jag vet varför, och som sen går över efter X antal veckor och är otroligt jobbigt. Och ingen läkare har funnit något fel på mig så jag orkar mig inte tillbaka till någon doktor såvida han inte heter House.

(Fina flickor skiter inte, och fiser gör dom inte heller. Men jag är och förblir något helt annat än en fin flicka.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om inte ett flertal doktorer har lyckats diagnosera dig så hur tusan ska vi kunna göra det?

Hjälpa mig att lösa det på egen hand?

edit: Jag vill ju faktiskt inte att ni diagnoserar mig, utan bara tipsar om huskurer eller andra mirakelgrejer som kan sätta stopp för't.

Ost i stora lass!

I DONT HABEEB IT

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp den stackarn istället... ^_^

Jag har två tips:

1) *Tag 3-4 blad gelatin (finns att köpa i vilken livsmedelsbutik som helst).

Smält bladen i en kastrull och drick. Garanterar att det som sedan kommer ut inte kommer att vara löst. Kommer snarare vara som en stor betongklump. Funkar fint fint må du tro. :o

2) Ta dig till apoteket och köp ett av följande medel. =)

http://www.apoteket.se/rd/d/4732

*Kan finnas biverkningar med detta dock. Rektal Inkontinens tex =/

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp den stackarn istället... ^_^

Jag har två tips:

1) *Tag 3-4 blad gelatin (finns att köpa i vilken livsmedelsbutik som helst).

Smält bladen i en kastrull och drick. Garanterar att det som sedan kommer ut inte kommer att vara löst. Kommer snarare vara som en stor betongklump. Funkar fint fint må du tro. :o

2) Ta dig till apoteket och köp ett av följande medel. =)

http://www.apoteket.se/rd/d/4732

Får prova dedär med gelatinet. Känns som att potatismjöl borde ha samma effekt iofs, eftersom båda är "bindningsmedel". Men alltid värt att prova. Piller har jag dock knarkat på i mängder utan någon större förbättring. Får väll prova att köra i mig ett helt paket på en gång och se om jag kan börja skita tegelstenar på riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips som botar bajs i rinnande form:

Ät fullkornsbröd, müsli och sånt alla dagar.

Sen hur du ser hur stor mängd du skall äta:

Ta en valfri väska (Handväska, ryggsäck, ICA-väska), stoppa den i toaletten, bajsa.

Sen går du ut på gården och heller ut bajset där, sen tar du en pinne och står och petar på det.

Vill du ha bättre konsistens så äter du mer av det förstnämnda. 5bsy87bcp2mo.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I Afrika använder FN risvatten för att bota diarré när mediciner inte finns tillgängliga. Man tar helt enkelt ca 2 dl ris och kokar det i ganska mycket vatten. När riset är mjukt häller/silar man bort det och sen dricker man "risvattnet". Det är inte så gott men det brukar funka.

Omg, Umberto är FN-soldat! :alien: (skulle egentligen inte vara speciellt förvånad om det visade sig vara rätt i någon form)

OT: Dunno, sry...

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...